• 1401/06/06 - 20:28
  • - تعداد بازدید: 774
  • - تعداد بازدیدکننده: 117
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZMza

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس از ساماندهی و یکپارچه سازی سازه های تبلیغاتی خبر داد

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس گفت : به منظور ساماندهی و یکپارچه سازی سازه های تبلیغاتی که بیش از ۲ سال در حال اجرا بود تاکنون بیش از ۳۰۰ سازه تبلیغاتی بارکد دار شد.

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس گفت : به منظور ساماندهی و یکپارچه سازی سازه های تبلیغاتی که بیش از ۲ سال در حال اجرا بود تاکنون بیش از ۳۰۰ سازه تبلیغاتی بارکد دار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان فضای سبز شهرداری بندرعباس، شهرام آرمان با بیان اینکه این طرح برای سازه هایی همچون بیلبورد ،استرابورد،لمپست و پایه پنل اجرا شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد و حجم تبلیغات در سطح شهر بالاست و تأثیراتی که این تابلوها  بر تصمیم گیری مردم دارند، ساماندهی و بارکد دار شدن تابلوهای تبلیغاتی امری ضروری است.
این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: تبلیغات اگر به موقع،درست و هدفمند انجام نشود نتیجه ای معکوس برای صاحب آگهی خواهد داشت و در بسیاری از موارد به دلیل نبود ساماندهی، باعث ایجاد مشکلاتی برای مخاطبان می شود .
آرمان گفت:در همین راستا تلاش شده ساماندهی هر چه بیشتر تابلوهای تبلیغاتی موجود را در سطح شهر افزایش دهیم که موجب هماهنگی و مطلوب تر شدن چهره شهر می شود.
وی ادامه داد : قطعاً ساماندهی تابلو های تبلیغاتی ضمن جلوگیری از آشفتگی بصری در سلامت روح و روان شهروندان و نظم بخشی به المان های بصری موثر است.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 14124
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید