صفحه اصلی > اخبار 
ساعت
تصاویر شهری
پیوندها
اوقات شرعی


  چاپ        ارسال به دوست

روابط عمومی,ارتباطات,بین الملل,شهرداری,بندرعباس,شهر,شهروند,27 اردیبهشت,حامد,رضوانی,
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس مطرح کرد:

روابط عمومی نیازمند نگرش بنیادی و ریشه‌ای است

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس گفت: هدف‌های آینده در هر مقطع زمانی، باید از پیش ترسیم شود، زیرا نگاهی که در روزمرگی اسیر شود، گرفتار انجماد و ایستایی خواهد بود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس حامد رضوانی ضمن گرامیداشت هفته روابط عمومی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها به دلیل جایگاه استراتژیک و بنیادین خود یاری‌رسان سازمان‌ها در همگامی با پیشرفت و تحولات جهانی هستند، اظهار کرد: انتقادات و شبهات مطرح شده در رسانه‌ها، جامعه و درون سازمان با«پاسخگویی» و شفاف‌سازی میسر می‌شود که مسیر صحیح انجام آن رسانه‌های جمعی و رسانه‌های داخلی سازمان هستند.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی علاوه بر پاسخگویی باید بازخورد اقدامات و فعالیت‌های سازمان در جامعه و درون سازمان مورد بررسی قرار گیرد و به مدیران انتقال داده شود تا بتوان رضایت را در کسانی که به نوعی با سازمان در ارتباط هستند کسب کرد، افزود: روابط عمومی از طریق مدیریت نهادی می‌کوشد تا خود نمونهای از ارزش‌های سازمانی باشد و با فعالیت‌های خاص خود ارزش‌ها را به اثبات برساند و کارکنان روابط‌عمومی باید توجه داشته باشند که هر نوع عمل یا گفتار آنها، بر فرهنگ و ارزش‌های سازمان اثر می‌گذارد.

رضوانی با تاکید بر اینکه روابط عمومی به عنوان نهادی پویا در سازمان هیچ‌گاه سکون و تعطیلی ندارند، بیان کرد: امروزه با گستردگی فراوان ارتباطات بین سازمان‌ها و مخاطبان، نقش و کارکرد روابط عمومی‌ها اهمیت بسیار بالاتری یافته است. روابط عمومی بر حسب وظیفه خود باید بتواند حجم وسیعی از اطلاعات را در کمترین زمان در اختیار آنها قرار دهد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: نیاز به روابط عمومی مبتنی بر فن آوری اطلاعات و ارتباطات، نیاز ضروری هر سازمانی است.

وی اضافه کرد: با توجه به رشد سریع و تحول تکنولوژی‌های اطلاعاتی و ارتباطاتی فرآیندها و ابزارهای مورد استفاده روابط عمومی باید با این تکنولوژی‌ها هماهنگ و همسو شود و این تطابق  و هماهنگی در بستر فرهنگ‌سازی، آموزش و تغییر نگرش‌ها امکان‌پذیر است.

رضوانی گفت: نگرش بنیادی و ریشه‌ای در روابط بسیار مهم است و هدف‌های آینده در هر مقطع زمانی، باید از پیش ترسیم شود، زیرا نگاهی که در روزمرگی اسیر شود، گرفتار انجماد و ایستایی خواهد بود، بر اساس تجارب علمی و توصیه‌های علمی مناسب‌ترین حرکت ها در روابط عمومی ، برنامه هایی است که دست کم یک دوره چند ساله را پوشش دهد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس اظهار کرد: روابط عمومی‌ها نقش اصلی و مهمی در تغییر نگرش سازمان‌ها دارند و برقراری تعامل و ارتباط متقابل با واحدهای درون و برون سازمانی را تقویت می‌کنند.

وی با بیان اینکه یکی از اساسی‌ترین محورهای روابط‌عمومی در جهان، اخلاق عنوان شده است، افزود: اهمیت اخلاق تا حدی است که روابط عمومی بدون محوریت اخلاق جایگاهی ندارد.

 


١٥:٢٢ - چهارشنبه ٢٦ ارديبهشت ١٣٩٧    /    شماره : ٥٢٣٩    /    تعداد نمایش : ٧٢



خروج