• 1396/11/29 - 12:40
  • - تعداد بازدید: 2210
  • - تعداد بازدیدکننده: 146
  • زمان مطالعه1 : 2 دقیقه
  • /ZWU7

استقرار پایگاه ارائه کارت ملی هوشمند در شهرداری بندرعباس

مدیر سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس گفت: باجه دفتر پیشخوان با تمام امکانات مورد نیاز همه روزه (به جز روزهای تعطیل) از ساعت 8 صبح تا 6 بعدازظهر آماده ارائه خدمات به پرسنل این شهرداری و خانواده آنها می‌باشد.

پایگاه,کارت,ملی,هوشمند,شهرداری,بندرعباس,سعیدحسن,سالاری,


مدیر سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس گفت: باجه دفتر پیشخوان با تمام امکانات مورد نیاز همه روزه (به جز روزهای تعطیل) از ساعت 8 صبح تا 6 بعدازظهر آماده ارائه خدمات به پرسنل این شهرداری و خانواده آنها می‌باشد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس سعیدحسن سالاری در این ارتباط اظهار کرد: با توجه به حجم بالای فعالیت‌های مجموعه شهرداری بندرعباس و با هدف تسریع در صدور کارت ملی هوشمند پرسنل این مجموعه و خانواده آنها، تا پایان سال جاری  یک پایگاه ارائه کارت ملی هوشمند در این شهرداری راه اندازی شد.


مدیر سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه پرسنل این مجموعه، زمان زیادی از روز، مشغول به  انجام خدمات‌رسانی به شهروندان محترم هستند، ادامه داد: این باجه دفتر پیشخوان با تمام امکانات مورد نیاز همه روزه (به جز روزهای تعطیل) از ساعت 8 صبح تا 6 بعدازظهر آماده ارائه خدمات به پرسنل و خانواده آنها می‌باشد.


وی اجرای برنامه‌های خدمات رفاهی را از مهمترین اولویت‌های شهرداری بندرعباس در جهت پاسخگویی به نیازهای کارکنان دانست، و افزود: برنامه‌های رفاهی می‌تواند اقدامی مفید به منظور افزایش انگیزش کارکنان باشد و موجبات دلگرمی آنها را فراهم می‌کند.


سالاری با اشاره به اینکه این برنامه‌ها، پیدایش فرصت‌های مساعد جهت رفع خستگی‌های ناشی از کار و فعالیت‌های پرسنل را شامل می‌شود، افزود: توجه به مباحثی مانند خدمات رفاهی, فرهنگی و تفریحی نقش بسزایی در روحیه و کیفیت سطح زندگی کارکنان و در نتیجه افزایش راندمان کاری می‌شود.


مدیر سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس با تاکید بر اینکه ارائه خدمات رفاهی، علاوه بر حقوق و مزایا، نقش بسیار مطلوبی در ایجاد انگیزه و بهبود عملکرد کارکنان دارد، تصریح کرد: ارائه خدمات رفاهی به کارکنان یکی از مباحث مهم مدیریت سرمایه انسانی است که  در جذب و نگهداشت منابع انسانی کارآمد، مقوله‌ای استراتژیک‌ و مهمتر نسبت به سایر تمهیدات، شناخته می‌شود.


این مقام مسئول آموزش و مشاوره را مهمترین عامل پیشگیری از انواع بیماری‌های جسمی و روانی دانست و افزود: معاینات دوره‌ای کلیه پرسنل، اندازه‌گیری فشار خون آنها در محل کار، توجه به بهداشت و ایمنی محل کار و پیگیری طب کار پرسنل از مجموعه اقداماتی است که اداره رفاهی این شهرداری برای پرسنل انجام داده است.


وی به سفر و نقش اوقات فراغت در سلامت روانی و جسمی پرسنل اشاره کرد و ادامه داد: بسترسازی استفاده مداوم پرسنل از امکانات رفاهی ضمن کاهش هزینه‌های سازمان، توزیع عادلانه خدمات رفاهی را نیز موجب می‌شود.


سالاری در پایان گفت: شهرداری بندرعباس در راستای ارائه خدمات مناسب به پرسنل با مجتمع تفریحی، توریستی و گردشگری آبدرمانی گنو، فروشگاه‌ها و اماکن تفریحی انعقاد قرارداد نموده است.


 

  • گروه خبری : اخبار برگزیده,اجتماعی,فرهنگی,ورزشی
  • کد خبر : 5013
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید