• 1403/02/17 - 10:47
  • - تعداد بازدید: 163
  • - تعداد بازدیدکننده: 151
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZmFb

پارک بندرعباس در کورینتو

شهردار بندرعباس: مراسم افتتاح و نام گذاری پارک بندرعباس با حضور مسلم چناری سفیر کشورمان در نیکاراگوا ، مقامات مسئول بندر کورینتو، اعضای شورای شهر و شهردار این بندر، مدیران بندرگاه و نیز با مشارکت بیش از صد نفر مدعوین و شهروندان برگزار شده است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس مهدی نوبانی در این رابطه گفت:با پیگیری های نمایندگی وزارت امورخارجه در بندرعباس و همکاران واحد بین الملل در شهرداری و همراهی شورای اسلامی شهر بندرعباس پس از انجام مکاتبات اداری و طی مراحل قانونی با امضای تفاهم نامه خواهر خواندگی بندر کورینتو در نیکاراگوئه و بندرعباس در ایران مسئولین و‌ مدیران شهرداری و شورای شهر بندر کورینتو پارکی را با نماد و المان شهرداری بندرعباس در این شهر نامگذاری نمودند.
نوبانی افزود: این نامگذاری متقابلا در شهر بندرعباس هم به زودی اتفاق خواهد افتاد و با توجه به مناسبات و ارتباطات سیاسی و فرهنگی و اجتماعی دو کشور و پیوند خواهر خواندگی این دو شهر برای اولین بار در حوزه بین الملل این رویداد مهم برای شهرداری بندرعباس رقم خورده است.
شهردار بندرعباس خاطر نشان کرد: بندرعباس با توجه به موقعیت حساس و بین المللی که در خلیج فارس دارد از مهمترین بنادر کشور محسوب می شود که باید نام و چهره فرهنگی اجتماعی و اقتصادی آن همواره در صدر بنادر منطقه و حوزه خلیج فارس باشد.
مهدی نو بانی اظهار داشت :طبق گزارشات ارایه شده بوستان بندرعباس در منطقه ساحلی اقیانوس آرام و با فاصله اندکی از بندرگاه اصلی کورینتو دارای امکاناتی نظیر: فضای تفریحی و گشت و گذار خانوادگی، وسایل بازی کودکان، ابزارهای مخصوص نرمش و بدن سازی عمومی، زمین بازی والیبال و بسکتبال همراه با جایگاه مخصوص تماشاچیان و نیز تاسیسات برج مرتفع دیدبانی مشرف به آبهای پاسیفیک می باشد. همچنین نماد ویژه شهر بندرعباس به طرز هنرمندانه در قلب پارک جانمایی شده و با استقرار دائمی در این محوطه از زوایای مختلف قابل مشاهده می باشد.
  • گروه خبری : اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 18318
کلمات کلیدی

تصاویر

فیلم ها