معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس خبر داد:
آغاز اصلاح خیابانهای هسته مرکزی شهر بندرعباس
معاون حمل و قل و ترافیک شهرداری بندرعباس از آغاز اصلاح خیابانهای بافت مرکزی شهر خبر داد.
معاون حمل و قل و ترافیک شهرداری بندرعباس از آغاز اصلاح خیابانهای بافت مرکزی شهر خبر داد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شهرداری بندرعباس، بابک هاشمی با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور بهبود وضعیت حمل و نقل در بافت مرکزی شهر، تغییراتی در مسیرهای پر تردد ایجاد میشود.
وی افزود: بر این اساس، جهت تردد در چند خیابان تغییر کرده و چند تقاطع به چراغ راهنمایی مجهز میشود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه برخی از مسیرها شمال به جنوب خواهند شد، تصریح کرد: خیابان شهید بهشتی(حد فاصل چهارراه مرادی به سمت میدان برق)، بهادر شمالی (حدفاصل اسد آبادی به سمت ۱۷ شهریور)، شریعتی (حد فاصل میدان شریعتی به سمت میدان ابوذر) و خیابان پدران آسمانی مسیرهایی هستند که مسیر تردد در آنها از شمال به جنوب خواهد بود.
هاشمی با بیان اینکه جهت تردد در خیابان شریعتی جنوبی دو طرفه باقی خواهد ماند، ادامه داد: خیابانهای سید قطب، بهادر جنوبی، شهید خراسانی(خیابان اسد آبادی به میدان شریعتی) و امام موسی صدر(حدفاصل بلوکی به سازمان) از جنوب به شمال خواهند بود.
وی با اشاره به نصب چراغهای راهنمایی در برخی از تقاطعها، گفت: در طرح جدید که بر اساس طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر اجرا میشود، چهار راه سازمان، چهار راه مرادی، چهار راه فاطميه، میدان ابوذر، میدان ١٧شهريور و میدان برق جزو تقاطعهای چراغدار هستند.
این مقام مسئول با اشاره به سهولت تردد شهروندان با استفاده از خودروهای عمومی به مرکز شهر، بیان کرد: مسیر تاکسیها و اتوبوسهای درون شهری و خودروهای امدادی در برخی خیابانها، شامل امام موسی صدر(حد فاصل سازمان به سمت بلوکی)، خیابان شهید بهشتی (حدفاصل میدان برق به سمت مرادی)، بهادر جنوبی(حد فاصل ساحل به سمت ۱۷ شهریور) و بهادر شمالی (حدفاصل ۱۷ شهریور به سمت خیابان سید جمال الدین اسد آبادی) بر خلاف جهت حرکت خودروهای عادی خواهد بود.
هاشمی با تاکید بر اینکه پیاده راه حافظ به سمت خیابان امام موسی صدر جنوبی سنگ فرش و پیاده راه خواهد شد، اظهار کرد: مسیر اصلی تردد در بلوار امام خمینی(ره) از میدان شهدا به سمت میدان انقلاب و بلوار اسد آبادی به سمت بلوار شهدا یکطرفه خواهد بود و مسیر اتوبوسهای تندرو درون شهری نیز برخلاف جریان حرکت خودروهای شخصی است.
نظر دهید