شهرداران نواحی پرچم داران شهر هستند
مدیر بازرسی شهرداری بندرعباس در نشست تخصصی سامانه ۱۳۷ شهرداری با شهرداران نواحی مطرح کرد: شهرداران نواحی بعد از تماس مردم و ارائه مشکلات در کمترین زمان موضوعات را بررسی و به سرعت پیگیری کنند.
مدیر بازرسی شهرداری بندرعباس در نشست تخصصی سامانه ۱۳۷ شهرداری با شهرداران نواحی مطرح کرد: شهرداران نواحی بعد از تماس مردم و ارائه مشکلات در کمترین زمان موضوعات را بررسی و به سرعت پیگیری کنند.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس به نقل از روابط عمومی بازرسی شهرداری بندرعباس ، علی نیکویی پاسخگویی به مردم و تسریع در کار شهروندان از دیگر وظایف مجموعه شهرداری بخصوص شهرداران نواحی دانست و گفت: در صورتی که شهرداران نواحی بتوانند مشکلات مردم را برطرف کنند بخشی از وظایف اصلی خود را به نحو شایسته پیش بردند و در غیراینصورت موضوع را به مدیر منطقه منتقل کنند.
وی ارتباط مردم را با سامانه ۱۳۷ شهرداری بندرعباس ۲۴ ساعته اعلام کرد و افزود: شهرداران نواحی کارشناسی را برای این بخش معرفی کنند تا ضمن آموزش تکمیلی از سوی سازمان فاوا نحوه پیگیری مشکلات شهروندان و رفع آن به سرعت اقدام کنند.
علی نیکویی نرم افزار شهر نیک سازمانی را یکی در از راههای ارتباطی مردم با شهرداری بندرعباس عنوان کرد و گفت: شهروندان میتوانند موضوعات مختلف از جمله خدمات شهری، حمل و نقل، پسماند، فضای سبز و عمرانی را با مجموعه شهرداری در ارتباط بگذارند.
در این نشست افشین مظهری معاون خدمات شهری و حمید داسکار معاون سازمان فاوا مطالبی را در خصوص تعامل و هماهنگی بیشتر بین شهرداری و سایر دستگاه ها مطرح کردند.
نظر دهید