• 1400/08/08 - 15:16
  • - تعداد بازدید: 691
  • - تعداد بازدیدکننده: 163
  • زمان مطالعه1 : 2 دقیقه
  • /ZLW9
مدير حقوقی شهرداری بندرعباس خبر داد:

بستر فيزيكی معاملات، مناقصه ها و مزايده ها تبديل به بسترهای الكترونيكی می‌شود

بستر فيزيكی معاملات، مناقصه ها و مزايده ها تبديل به بسترهای الكترونيكی می‌شود

بستر فيزيكی معاملات، مناقصه ها و مزايده ها تبديل به بسترهای الكترونيكی می‌شود


به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندرعباس مدير حقوقی شهرداری بندرعباس گفت: سامانه تداركات الكترونيک دولت (ستاد) تكميل و در حال راه اندازی است و در آينده تمامی معاملات شهرداری‌ها مناقصه ها و مزايده های كل كشور از طريق اين سامانه انجام می‌شود.


محمد بدرقه عنوان كرد: بسترهای فيزيكی معاملات به زودی حذف می‌شود و در يک بستر الكترونيكی تمامی معاملات و مزايده ها و مناقصه ها انجام می‌شود وی بيان كرد: اين بستر در حال حاضر آماده و در حال تكميل شدن است و در تلاش هستیم که اواخر آبان‌ماه رونمایی و راه اندازی شود.


مدير حقوقی شهرداری بندرعباس افزود: تمامی مراجعه كنندگان و شركتها حقيقی و حقوقی می‌توانند پس از راه اندازی اين سامانه از طريق آن پيگير معاملات و مناقصه ها و مزايده ها باشند و به صورت كاملا الكترونيكی كار خود را انجام دهند.


وی تصريح كرد: كلاس آموزشی توجيهی پرسنل شهرداری پيرامون اين سامانه در فرهنگسرای انقلاب برگزار شده و نيروهای معرفی شده از مناطق نواحی و سازمانها مختلف در كارگاه آموزشی آشنایی لازم را كسب نمودند. وی اشاره كرد: پرسنل به زودی به شكل عملی با اين سامانه كار خواهند كرد زیرا بحث عملياتی و نهايی بسيار حایز اهميت و مهم است چون با راه اندازی اين بستر مراجعه كنندگان با آرامش خاطر بيشتری می‌توانند مسايل حقوقی و معاملات و مزايده مناقصه ها را پيگيری كنند.


بدرقه خاطر نشان كرد: راه اندازی سامانه ستاد سرعت عمل شفافيت را در روند معاملات و مسايل حقوقی بيشتر نشان می‌دهد و جای هيچ شک و ترديدی را برای شهروندان باقی نمی‌گذارد وی تاكيد كرد شهرداری بندرعباس در راستای شفافيت و اهداف صادقانه خود قدم در اين مسير نهاده است و اميدواريم به زودی اين اتفاق رقم بخورد و تمامی مسايل حقوقی و معاملات از طريق سامانه ستاد قابل پيگيری باشد.


وي در پايان ياداور شد :به زودی شروع به كار شهرداری بندر عباس در اين سامانه اطلاع رسانی عمومی خواهد شد و اين بستر سراسری و يكدست در تمام كشور قابل دسترسی است و همه اتفاقات به شكل كاملا مكانيزه و شفاف در اين سامانه قابل پيگيری و انجام می‌شود.
















  • گروه خبری : اخبار,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 11615
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید