• 1395/03/04 - 17:24
  • - تعداد بازدید: 1468
  • - تعداد بازدیدکننده: 331
  • زمان مطالعه1 : 2 دقیقه
  • /Zrw
/روابط عمومی، مشعل‌دار نور و آگاهی/

بیانیه هیئت داوران دومین جشنواره روابط عمومی شهرداری بندرعباس

هیئت داوران دومین جشنواره روابط عمومی شهرداری بندرعباس طی بیانیه‌ای، نسبت به آموزش نیروهای روابط عمومی تأکید کرد.

هیئت داوران دومین جشنواره روابط عمومی شهرداری بندرعباس طی بیانیه‌ای، نسبت به آموزش نیروهای روابط عمومی تأکید کرد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، متن این بیانیه به شرح زیر است:


به نام خداوند لوح و قلم


بیانیه هیئت داوران دومین جشنواره روابط عمومی شهرداری بندرعباس


هفته روابط عمومی و ارتباطات را حضور همه تلاشگران این عرصه به ویژه روابط عمومی و دست اندرکاران مجموعه شهرداری بندرعباس تبریک می گوییم.


برگزاری دومین جشنواره به همت روابط عمومی شهرداری بندرعباس اقدامی تحول‌گرا در جهت ارتقاء سطح علمی و اصلاح ساختار فعالیت‌ها و همچنین موجب ایجاد انگیزه در بین روابط عمومی ها خواهد بود که جا دارد از زحمات شبانه روزی دست اندرکاران روابط عمومی شهرداری به پاس این گام مهم قدردانی شود.


هیات داوران جشنواره روابط عمومی های مجموعه شهرداری بندرعباس ضمن تقدیر از شرکت کنندگان لازم دانستند نکاتی را به اطلاع دست اندرکاران روابط عمومی ها برسانند.


برای بررسی آثار ارسالی وابسته به شهرداری که متشکل از 14 سازمان، مناطق سه‌گانه، معاونت‌ها و باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس می‌باشد، هیات داوران بر اساس ملاک‌ها و شاخص‌های در نظرگرفته در 5 بخش خبر، فیلم، عکس، تبلیغات و همچنین گزارش عملکرد و ارتباط با مرکز به صورت جداگانه و با نظارت مستقیم روابط عمومی شهرداری بندرعباس اقدام نمودند.


ارزیابی‌ها نشان داد در همه بخش‌ها بحث آموزش نیروها ضروری است، هر چند که نسبت به دوره گذشته، شاهد رشد کمی و کیفی روابط عمومی‌های نامبرده هستیم.


اما در بخش خبر، آثار خوبی دریافت شد که در برخی حوزهها فراتر از انتظار و در برخی حوزه‌ها نیازمند یک حرکت جهشی برای رسیدن به مطلوبیت لازم بود. به نظر می‌رسد خون تازه در رگ روابط عمومی شهرداری بندرعباس جاری شده و این مهم قابل تقدیر است که برگزاری این جشنواره نیز تأثیر بسزایی در پیشرفت مجموعه بزرگ شهرداری بندرعباس دارد.


در بررسی خبرهای دریافتی برای داوری مواردی از جمله رعایت اصول خبر نویسی، ارزش‌های خبری، لید نویسی و تیتر جذاب مورد توجه ویژه بوده است.


در بخش تبلیغات، ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که این بخش هم نیازمند توسعه و تسری آموزش‌های کارگاهی و توجه به محتوای مناسب است. بنابر این اهتمام و توجه روابط عمومی‌ها به رعایت اصول حرفه‌ایی در همه بخش‌ها نیازمند دانش و تخصص بیشتر است. با این وجود تلاش‌های کمی در هر دو بخش در بسیاری سازمان‌ها قابل تقدیر بوده و هیات داوران ضمن ارج نهادن به تلاش‌های صادقانه و دلسوزانه دست‌اندرکاران روابط عمومی‌های مجموعه شهرداری امیدوار است با برگزاری دوره ها آموزشی عملی شاهد رشد سطح کمی و کیفی آثار در جشنواره های آتی و رقابت حرفه ایی تر باشند.


داور بخش فیلم و عکس: مسعود میرزایی      داور بخش خبر: خلیل درخور        داور بخش تبلیغات: خیام مویدی


 


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 767
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید