مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بندرعباس:
تسهیل ارتباط با رسانهها و مردم از مهمترین وظایف روابط عمومی است
مدیر روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری بندرعباس گفت: برقراری و تسهیل ارتباط با رسانهها و مردم و ارتباط با همکاران و سازمانهای وابسته که به عنوان ارتباطات درون سازمانی میباشند، از وظایف اصلی روابط عمومیهاست.
مدیر روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری بندرعباس گفت: برقراری و تسهیل ارتباط با رسانهها و مردم و ارتباط با همکاران و سازمانهای وابسته که به عنوان ارتباطات درون سازمانی میباشند، از وظایف اصلی روابط عمومیهاست.
به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری بندرعباس، مجتبی سلیمی در نشست هماندیشی مدیران و کارشناسان روابط عمومی مجموعه شهرداری بندرعباس با رییس و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه شهرداری بندرعباس یکی از بزرگترین روابط عمومیهای استان را دارد، گفت: برقراری و تسهیل ارتباط با رسانهها و مردم و ارتباط با همکاران و سازمانهای وابسته که به عنوان ارتباطات درون سازمانی میباشند، از وظایف اصلی روابط عمومیهاست.
وی با اشاره به این که حوزه روابط عمومی یک حوزه تخصصی است و فعالیتهای مجموعه روابط عمومی باید تخصصی دنبال شود، گفت: برگزاری کارگاههای آموزشی برای روابط عمومیها موجب افزایش بار علمی و تخصصی شدن و پویاتر شدن روابط عمومیها میشود.
سلیمی تصریح کرد: امروزه رویکرد و نگاه شهروندان نسبت به شهرداریها تغییر پیدا کرده و به همین دلیل سعی داریم از طریق برگزاری دورههای آموزشی، ضمن ارتقاء جایگاه روابط عمومیها، به افزایش رضایتمندی شهروندان نیز بپردازیم.
مدیر روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری بندرعباس افزود: تعامل باعث کاهش تنشها میشود و این امر میتواند راهبردی مؤثر برای برقرای یک ارتباط خوب با مجموعههای دیگر باشد.
سلیمی با اشاره به اقداماتی كه با رويكرد تقويت ارتباطات ملي و روابط بينالملل شهرداري بندرعباس انجام شده است، گفت: با فعالسازی بخش امور بینالملل به این مهم توان بخشیدیم و با هدف گذاري هاي مشخص و با رويكرد اقتصادي و فرهنگي دراين مسير پيش خواهيم رفت.
نظر دهید