• 1395/07/19 - 09:52
  • - تعداد بازدید: 1837
  • - تعداد بازدیدکننده: 296
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZWB
معاون معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس:

کارکرد دفاتر تسهیل‌گری اجتماعی‌محور است/ شناسایی و رفع مشکلات در محله هدف

معاون معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس گفت: کارکرد دفاتر تسهیل‌گری بافت‎‌های فرسوده، اجتماعی‌محور است.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس گفت: کارکرد دفاتر تسهیل‌گری بافتهای فرسوده، اجتماعی‌محور است.


به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، اصغر حسینی‌پور با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در زمینه ساماندهی بافت‌های فرسوده شهر بندرعباس اظهار کرد: سهولت در ارائه خدمات به شهروندان، برقراری ارتباط با ساکنان بافت‌های فرسوده، معرفی امتیازات، تسهیلات و معافیت‌های مربوطه و حل مشکلات احتمالی در زمینه نوسازی بناها و تجمیع ساختمان ها از مهمترین اهداف راه‌اندازی دفاتر تسهیل‌گری در بافت‌های فرسوده شهر بندرعباس است.


وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی 5 دفتر تسهیل‌گری در محلات شهرک توحید، چاهستانی‌ها، آیت‌ا... غفاری، بهشت‌زهرا(قدیم) و کوی ملت در دستور کار شهرداری بندرعباس قرار دارد، افزود: در حال حاضر یک دفتر تسهیل‌گری در محله چاهستانی‌ها فعالیت خود را آغاز کرده و مشغول فعالیت است.


معاون معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: این دفتر با هماهنگی شرکت مادر تخصصی بهسازی و نوسازی محلات که زیر نظر وزارت راه و شهرسازی فعالیت دارد، به بهره‌برداری رسیده است.


حسینی‌پور با تأکید بر اینکه کارکرد این دفاتر بیشتر اجتماعی‌محور است، ادامه داد: دفاتر تسهیل‌گری به نوعی واسطه میان مردم و ادارات است و ضمن این فعالیت، تمامی مسائل مربوط به محله و نیازهای آن منطقه را شناسایی می‌کند.


وی اضافه کرد: در شش ماهه گذشته که از زمان بهره‌برداری نخستین دفتر تسهیل‌گری شهر بندرعباس می‌گذرد، مطالعات مربوط به محله چاهستانی‌ها انجام شده و بزودی نتایج حاصل از آن ارایه می‌شود.


معاون معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: نتایج حاصل از بررسی محله هدف، در کارگروه ساماندهی و بهسازی محلات هدف مطرح و برای رفع آنها مورد تصویب قرار می‌گیرد.


 


 

  • گروه خبری : اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 1251
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید