• 1400/10/21 - 09:50
  • - تعداد بازدید: 1101
  • - تعداد بازدیدکننده: 256
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZtZa

آغاز برگزاری دوره های آموزشی کارکنان شهرداری بندرعباس بر اساس تقويم آموزشی ١٤٠٠

آغاز برگزاری دوره های آموزشی کارکنان شهرداری بندرعباس بر اساس تقويم آموزشی ١٤٠٠

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندرعباس، فوزيه سالاری مدير نوسازی و تحول اداری شهرداری اظهار نمود:مجوز برگزاری برنامه آموزشی شهرداری بندرعباس در سال ١٤٠٠از سوی سازمان شهرداریها و همیاریهای کشور جهت اجرا به معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ابلاغ شد.


وی افزود: تاییدیه برنامه آموزشی سال ١٤٠٠کارکنان شهرداریها جهت برگزاری دوره ها، در چارچوب برنامه مصوب سازمان شهرداریها ارسال شده وجلسات هماهنگی جهت اجرا ی آن در دفتر امور شهری و شوراهای استانداری برگزار شده است.
سالاری بيان كرد: تمامی شهرداریهای استان بعد از گرفتن استعلام بها از مراکز آموزشی معتبر در نهایت جهاد دانشگاهی بندرعباس را بعنوان مجری آموزشی برگزاری تقویم آموزشی ١٤٠٠شهرداریهای استان انتخاب كرده اند كه پس از عقد تفاهم نامه و قرارداد با مجری آموزشی دوره از دیماه آغاز و تا شهریورماه ١٤٠١ ادامه خواهد داشت.
مدير نوسازی و تحول اداری شهرداری بندرعباس تصريح كرد: روند نیازسنجی دوره های آموزشی کارکنان در ماه پایانی هرسال آغاز و بعد از آن جهت تایید در كميته آموزش شهرداری به معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری ارسال و سپس جهت تصویب به سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور ارسال میگردد.
سالاری تاكيد كرد :دوره ها بصورت حضوری و غیر حضوری و مکاتبه ای برگزار میشود که هم اکنون ٤دوره مکاتبه ای در حال برگزاریست و دوره ها در ٣بخش تخصصی / عمومی و مدیریت برگزار خواهد شد.


وی عنوان كرد: با توجه به شرایط خاص کشور دوره های آموزشی ترجیحا بصورت غیرحضوری و دوره های حضوری با رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا اجرا میشود وبعد از برگزاری و اجرای هر دوره آموزشی، ارزیابی و پایش دوره ها پس از ٣ماه و از فراگیران پس از٦ماه صورت خواهد گرفت.


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 13024
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید