• 1403/05/09 - 17:37
  • - تعداد بازدید: 277
  • - تعداد بازدیدکننده: 275
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZX9b

آموزش خود مراقبتی از گزش پشه آئدس در محلات منطقه دو

معاون خدمات شهری منطقه دو شهرداری بندرعباس خبر داد: آموزش چهره به چهره به شهروندان محلات محدوده منطقه دو با موضوع خود مراقبتی در ابتلا به بیماری‌های ناشی از گزش پشه آئدس آغاز شده است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس و به نقل از روابط عمومی منطقه دو شهرداری، آموزش خود مراقبتی در ابتلا به بیماری‌های ناشی از گزش پشه آئدس مهاجم در ۴ محله محدوده منطقه دو، به صورت چهره به چهره از دوم مرداد ماه آغاز شده است.
حسن تربت گفت: با توجه به مخاطرات پیش بینی شده ناشی از شیوع بیماری تب دانگی و پشه آئدس که با گزش امکان انتقال این بیماری را به شخص دیگر داشته این برنامه آموزشی در دستور کار شهرداری منطقه دو قرار گرفت.
پشه آئدس و تب دانگی تهدید جدی برای سلامت عمومی است که با اقدامات مناسب پیشگیرانه، همکاری مردم و دستگاه‌های مختلف می‌توان از شیوع آن جلوگیری کرد.
تربت عنوان کرد: شهرداری منطقه دو برای جلوگیری از شیوع پشه آئدس و بیماری تب دانگی اقداماتی را در دستور کار خود قرار داده، از جمله مهم‌ترین این اقدامات لایروبی خورها، کانال‌های آبرو و همچنین آگاهی‌رسانی به شهروندان در سطح محدوده منطقه دو است که به صورت آموزش چهره به چهره توسط آموزشگران در ۴ محله اجرا خواهد شد.
وی بیان نمود: آموزش چهره به چهره با موضوع پیشگیری از شیوع و گزش پشه آئدس و آگاهی از علائم بیماری تب دانگی در محله چاهستانی‌ها آغاز و در محلات فرودگاه قدیم، نایبند شمالی و جنوبی نیز صورت می‌پذیرد.
این مقام مسئول افزود: در این طرح ۱۰۰۰ خانوار مورد آموزش قرار خواهند گرفت. امید است با آگاهی‌رسانی به شهروندان اقدامات پیشگیرانه صورت پذیرد و شهروندان عزیز در سلامت کامل باشند.
  • گروه خبری : اخبار برگزیده,اطلاعیه ها,اخبار عمومی
  • کد خبر : 19036
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید