• 1394/11/17 - 13:51
  • - تعداد بازدید: 1349
  • - تعداد بازدیدکننده: 237
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZXr

اتوبوس شادی همزمان با برگزاری جشن‌های انقلاب به محلات می‌رود

اتوبوس شادی همزمان با برگزاری جشن‌های انقلاب با نام فجر همدلی به اجرای برنامه‌های مفرح مختص کودکان می‌پردازد.

 اتوبوس شادی همزمان با برگزاری جشن‌های انقلاب با نام فجر همدلی به اجرای برنامه‌های مفرح مختص کودکان می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، محمدرضا کهوری در این ارتباط اظهار کرد: همزمان با ایام ا.. دهه فجر و سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جشن‌های  انقلاب در 10 محله از سطح شهر بندرعباس توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری برگزار می‌شود که اتوبوس شادی نیز به اتفاق مربیان آموزشی مجرب و کادر تخصصی سازمان حمل و نقل و ترافیک در محلات حضور می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه این حرکت با رویکرد نوینی که در عرصه فرهنگ‌سازی ترافیک رقم زده، به دنبال نهادینه کردن رفتارهای صحیح است، افزود: بخشی از آموزش‌هایی که توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس انجام می‌شود، مربوط به گروه سنی کودک و نوجوان است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: آموزش ایمنی ترافیک به کودکان یکی از اهداف این سازمان محسوب می‌شود که با توجه به همراه بودن با تمرین قوانین و مقررات، بسیار مؤثر واقع خواهد شد.

کهوری ادامه داد: به همین منظور لازم است آموزش تدریجی از سنین کودکی و در رده‌های مختلف سنی مطابق با روحیات و شرایط ذهنی کودکان صورت پذیرد تا جایی که یک فرد قبل از اخذ گواهینامه رانندگی با مفاهیم ایمنی ترافیک آشنا شده باشد.

وی با اشاره به بکارگیری اتوبوس شادی در محلات اظهار کرد: این اتوبوس مجهز به علائم ترافیکی و تابلوهای اخباری، اخطاری، انتظامی و غیره در قالب یک محیط آموزشی سیار با کلیه امکانات می‌باشد که کودکان می‌توانند از این فضای آموزشی بهره لازم را ببرند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس بیان کرد: این آموزش‌ها، به صورت حضوری هستند، یعنی آموزش‌دهنده و آموزش‌گیرنده در یک زمان و در یک مکان می‌باشند و رابطه مستقیم با هم دارند که در فراگیری نقش بسیار مؤثری را ایفا می‌کند.


  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 511
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید