• 1401/10/07 - 15:03
  • - تعداد بازدید: 1094
  • - تعداد بازدیدکننده: 596
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZuUa
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس، خبر داد:

از خاکبرداری و تخریب بدون مجوز پیمانکاران جلوگیری به عمل می آید

حمید جمالی گفت: پیمانکاران جهت انجام عملیات خاکبرداری و تخریب باید از سازمان مدیریت پسماند مجوز حمل خاک و نخاله دریافت کنند‌.

حمید جمالی گفت: پیمانکاران جهت انجام عملیات خاکبرداری و تخریب باید از سازمان مدیریت پسماند مجوز حمل خاک و نخاله دریافت کنند‌.


به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس، حمید جمالی با بیان این خبر، عنوان کرد: با گسترش کلانشهرها و افزایش ساخت و ساز و عملیات عمرانی در حریم شهر، شاهد حجم چشمگیری از پسماندهای عمرانی و ساختمانی هستیم که در راستای مدیریت و ساماندهی آنها، پیمانکاران موظف هستند با مراجعه به سازمان مدیریت پسماند مجوز خاکبرداری و تخریب دریافت نمایند.
وی ادامه داد: این مجوز برای پیمانکار به منظور حمل خاک و نخاله جهت تخلیه در اماکن مجاز صادر می شود که با این امر، از تخلیه نخاله در معابر شهری و سطح محلات ممانعت به عمل می آورد.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با پیگیری های مستمر واحد حقوقی سازمان مدیریت پسماند و گشت زنی کارشناسان واحد کنترل و نظارت این سازمان در سطح شهر، پس از شناسایی مورد تخلف برای مالک اخطاریه صادر می شود.
حمید جمالی مطرح کرد: در آذر ماه سال جاری از ۱۱ مورد تخلف خاکبرداری و تخریب بدون مجوز جلوگیری شده، همچنین ۵۲ مورد مجوز نیز صادر شده است.
وی ادامه داد: پیمانکاران و مالکین باید توجه داشته باشند که رها کردن خاک و نخاله های عمرانی و ساختمانی معضلات زیادی از جمله آلودگی های زیست محیطی، بد منظره شدن فضای شهر و بروز حوادث برای شهروندان را به همراه دارد، که برای پیشگیری از این معضلات باید مراحل قانونی را طی کنند.


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 14735
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید