• 1400/08/15 - 20:19
  • - تعداد بازدید: 930
  • - تعداد بازدیدکننده: 126
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZNX9
زارعی در بازدید از سازمان پسماند اعلام کرد:

با تمام توان آماده برطرف کردن مشکلات سازمانها و مناطق شهرداری هستیم

معاون برنامه ریزی شهردار در بازدید از سازمان پسماند، ضمن گفتگو با رییس سازمان بر تعامل و برطرف کردن مشکلات سازمانها و مناطق چهارگانه تاکید کرد.

معاون برنامه ریزی شهردار در بازدید از سازمان پسماند، ضمن گفتگو با رییس سازمان بر تعامل و برطرف کردن مشکلات سازمانها و مناطق چهارگانه تاکید کرد.


به گزارش روابط عمومی سازمان پسماند، عصر امروز علیرضا زارعی در بازدید از این سازمان بر حل مشکلات سازمانها تاکید و از ماشین آلات و خدمات موتوری بازدید کرد.
در این نشست رییس سازمان پسماند ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سازمان خواستار پرداخت به موقع مطالبات بازنشستگان، سامان دادن به وضعیت نیروهای مامور به خدمت،و بر طرف شدن مشکلات مالی در جهت تعمیرات به موقع ماشین آلات شد.


پوریا دروار با اشاره به اینکه در صورت برطرف شدن مشکلات تعدادی از ماشین آلات، سازمان می توان خدمات بیشتری به مجموعه شهرداری ارائه کند یادآور شد: با توجه به کمبود منابع مالی در گذشته، ماشین آلات این سازمان زمینگیر شدند که با کسب منابع درآمدی توانستیم تا حدودی این مشکلات را برطرف و خدمات بیشتری به شهر ارائه کنیم.


در ادامه معاون برنامه ریزی شهردار با ابراز رضایت از عملکرد سازمان پسماند، خواستار تمرکز تمامی ماشین آلات شهرداری در سازمان پسماند شد و گفت: با ارائه لیستی از کاستی ها و موارد مورد نیاز ماشین آلات زمینگیر شده، در کمترین زمان مشکلات فنی آنها برطرف تا هر چه زودتر مورد استفاده قرار گیرند.


زارعی ضمن قول مساعد در پرداخت مطالبات بازنشستگان این سازمان خاطرنشان کرد: تمامی نیروهای مامور به خدمت در مناطق و سازمانها باید حقوق خود را از سازمانی که در آن فعالیت میکنند دریافت نمایند تا کارایی نیروها بیشتر از گذشته شود.


وی آمادگی خود برای همکاری و تعامل بیشتر با سازمان پسماند اعلام و یادآور شد: باید از تمامی ظرفیت ماشین آلات سازمان برای ارائه خدمات مناسب تر به مجموعه شهرداری استفاده شود.


معاون برنامه ریزی شهردار پس از نشست با رییس سازمان پسماند از تعمیرگاه و ماشین آلات موجود بازدید و پیشنهاداتی نیز جهت خدمات بیشتر و کسب منابع درآمدی از این تعمیرگاه ارائه کردند.


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 11674
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید