• 1400/11/14 - 16:46
  • - تعداد بازدید: 1268
  • - تعداد بازدیدکننده: 319
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZRka

بندرعباس شهر فرصت ها و توسعه پایدار است

بندرعباس شهر فرصت ها و توسعه پایدار است

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، به نقل از روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی؛ پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی ‌و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی با حضور فعالین اقتصادی و گردشگری، بخش های دولتی و خصوصی، همچنین مشارکت کنندگان بین المللی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.


گفتنی است: سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری بندرعباس در راستای معرفی ظرفیت های گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری کلانشهر بندرعباس در این رویداد ملی به همراه و همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان حضور داشتند و از توانمندی ها و قابلیت های شهر بندرعباس در زمینه سرمایه گذاری میزبان بازدیدکنندگان در این نمایشگاه بودند.

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری بندرعباس بیان کرد:اهداف سازمان جهت حضور در نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری، تبادل اطلاعات فنی و ارتقاء هماهنگی و همکاری با سایر نهادهای مرتبط با حوزه سرمایه گذاری و گردشگری می باشد.


علی عامری سیاهویی گفت: بندرعباس شهر فرصت ها و توسعه پایدار است و نمایشگاه یکی از بهترین فرصت‌هاست که بدون واسطه و به طور مستقیم با سرمایه گذار گفتگو کنید و نسبت به طرح ها و پروژه های موجود حق انتخاب را در اختیار او قرار دهید. از نگاه دیگر، ارائه فرهنگ اصیل شهر بندرعباس، معرفی پتانسیل های گردشگری و سرمایه گذاری کلانشهر بندرعباس از اهداف حضور سازمان سرمایه گذاری در این نمایشگاه می باشد.


شایان ذکر است این رویداد بزرگ 9 لغایت 12 بهمن ما ه 1400 در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.














 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 13159
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید