• 1400/09/23 - 08:53
  • - تعداد بازدید: 594
  • - تعداد بازدیدکننده: 258
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /Z7G9

دوره آموزشی فتوشاپ ويژه پرسنل روابط عمومی شهرداری برگزار شد

دوره آموزشی فتوشاپ ويژه پرسنل روابط عمومی شهرداری بندرعباس ٢٢ آذر ١٤٠٠ در محل سالن فردوسی شهرداری بندرعباس با حضور پرسنل علاقمند اين حوزه برگزار شد.

دوره آموزشی فتوشاپ ويژه پرسنل روابط عمومی شهرداری بندرعباس ٢٢ آذر ١٤٠٠ در محل سالن فردوسی شهرداری بندرعباس با حضور پرسنل علاقمند اين حوزه برگزار شد.


به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندرعباس مريم پاسالار هدف از برگزاری دوره های آموزشی را تقويت نيروهای روابط عمومی در حوزه های مختلف عنوان كرد، وی گفت: روابط عمومی شهرداری بايد ساز و كاری داشته باشد كه از برون سپاری‌ها در جهت توليد محتوا فاصله بگيرد و در همه ابعاد به خودكفايی برسد.
مدير ارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندرعباس عنوان كرد: اين دوره در راستای تقويت خلاقيت و آموزش گرافيک و طراحی پرسنل برگزار شد و هادی نارنجی نسب مسئول روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری به عنوان مدرس اين دوره اصول مقدماتی و پيشرفته طراحی و فتوشاپ را آموزش داد.


پاسالار افزود: روابط عمومی بايد يک مجموعه پويا و به معنی واقعی مصداق صداقت درستی و زبان سازمان باشد و به گونه های مختلف اطلاع رسانی آموزش و ارتباطات سازمان را گسترش دهد بر همين اساس برگزاری دوره فتوشاپ يكی از ضروری ترين مسائل برای مجموعه روابط عمومی شهرداری می‌باشد.


مريم پاسالار تصريح كرد: توليد محتوا در روابط عمومی ها يک فرايند كاملا علمی و آگاهانه و تخصصی است و بايد مردم از نحوه اطلاع رسانی سازماني راضی باشند كه طراحی و گرافيم در تغیير نگرش مخاطبان و شهروندان تاثير مثبتی دارد و افكار عمومی را به سمت و سوی تقويت اعتماد هدايت می‌كند.


اين مقام مسئول خاطر نشان كرد: رويكرد ما در روابط عمومی استفاده از تمام ظرفيت های موجود در مجموعه است و خوشبختانه در روابط عمومی شهرداری بندرعباس نيروهای متخصص حضوری فعال دارند و در جهت آموزش به همه پرسنل از آنها استفاده می‌شود.
























 
 


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 11863
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید