• 1395/03/04 - 17:32
  • - تعداد بازدید: 1286
  • - تعداد بازدیدکننده: 134
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /Zuw
/روابط عمومی، مشعل‌دار نور و آگاهی/

دومین جشنواره روابط عمومی شهرداری بندرعباس برگزیدگان خود را شناخت

دومین جشنواره روابط عمومی شهرداری بندرعباس با معرفی سازمان‌های برتر به کار خود پایان داد.

 ارژنگ دریادار, ارزنگ, دریادار,  arzhang   daryadar, arzhang, daryadar,

دومین جشنواره روابط عمومی شهرداری بندرعباس با معرفی سازمان‌های برتر به کار خود پایان داد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، آیین اختتامیه دومین جشنواره روابط عمومی شهرداری بندرعباس که سازمان‌های 14 گانه، مناطق سه‌گانه و معاونت‌ها و مدیریت‌های تابعه شهرداری بندرعباس در آن شرکت داشتند، با معرفی و تجلیل از نفرات برتر به کار خود پایان داد.


دومین جشنواره روابط عمومی شهرداری بندرعباس با محوریت بخش‌های فیلم، عکس، خبر، تبلیغات و گزارش عملکرد و ارتباط با رسانه‌ها برگزار شد که پس از دریافت آثار هر بخش در دبیرخانه جشنواره، آثار توسط اساتید هر بخش مورد ارزیابی قرار گرفت.


طبق شیوه‌نامه اجرایی این دوره از جشنواره، هر بخش دارای 20 امتیاز بوده که سه روابط عمومی از میان شرکت‌کنندگان، پس از تجمیع امتیازات، مورد تقدیر گرفتند.


آثار دریافت شده در دبیرخانه جشنواره با دقت هر چه ‌بیشتر داوران مورد بررسی قرار گرفت و در انتهای جمع‌بندی امتیازات، سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بندرعباس به عنوان رتبه سوم، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس به عنوان رتبه دوم و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس به عنوان رتبه نخست این دوره از جشنواره‌ روابط عمومی شهرداری دست یافتند.


این دوره از جشنواره علاوه بر بخش‌های فوق، یک بخش ویژه به نام فضای مجازی نیز داشت که عملکرد و فعالیت روابط عمومی‌های وابسته به شهرداری بندرعباس در این حوزه نیز مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت به انتخاب هیئت داوران، شهرداری منطقه سه بندرعباس موفق به کسب عنوان برگزیده این بخش شد.


علاوه بر این، سه مدیر برتر در حمایت از روابط عمومی‌های تابعه مورد تقدیر قرار گرفتند که نام آقایان حسین اخلاقی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری بندرعباس، محمدمهدی جهانبخش، مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس و روح‌ا.. مرادی‌زاده شهردار منطقه سه شهرداری بندرعباس در این بخش دیده می‌شود.


 


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 770
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید