• 1394/11/03 - 13:56
  • - تعداد بازدید: 1316
  • - تعداد بازدیدکننده: 146
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /Zgr

سارق تابلوها و تجهیزات ترافیکی شهر بندرعباس دستگیر شد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس گفت: یکی از عاملان سرقت تابلوها و علائم و تجهیزات ترافیکی دستگیر شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس گفت: یکی از عاملان سرقت تابلوها و علائم و تجهیزات ترافیکی دستگیر شده است.


به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، محمدرضا کهوری با اشاره به سرقت تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت تابلو‌ها و تجهیزات ترافیکی در معابر شهر، تقدیم دادخواست به دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس مبنی بر تعقیب و دستگیری عامل یا عاملان سرقت حسب دستور مقام قضایی مراتب در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت که با تلاش ماموران نیروی انتظامی دستگیر و بازداشت شد.


وی افزود: متهم پس از تشكیل پرونده به مرجع  قضایی معرفی شد و با بررسی محتویات پرونده به دو سال حبس و 40 ضربه شلاق محکوم و ختم دادرسی اعلام شد.


مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: 16 هزار و 753 عدد تابلو و علائم و تجهیزات ترافیکی در سطح شهر از ابتدای سالجاری تاکنون جهت ایمن‌سازی محورهای پرخطر تهیه و نصب شده است.


کهوری هدف از نصب تابلوها و علائم ترافیکی را  ارتقاء سطح ایمنی به ویژه برای عابران پیاده، روان سازی ترافیک، کمک به رفع گره های ترافیکی، توجه ویژه به مناطق پرجمعیت مثل مدارس برشمرد و اظهار کرد: یکی از تجهیزات ترافیکی که نقش بسیار مهمی در هدایت و ایمن سازی شبکه معابر دارد، تابلوهای راهنمایی و رانندگی است.


کهوری با ابراز تأسف از افزايش سرقت علائم و تجهیزات ترافیکی، بیان کرد: سرقت تابلوها و علائم هشدار دهنده، علاوه بر اینکه تردد را برای رانندگان و عابرین پباده نا امن و خطرناك مي‌كند، به معضل بزرگی تبدیل شده و موجب به خطر افتادن جان افراد می‌شود.


وی تخریب و سرقت تابلوها و علائم ایمنی را از مشکلات موجود این سازمان بیان کرد و از مردم نيز درخواست کرد که در صورت مشاهده این قبیل مسایل، مراتب را به عوامل انتظامی و یا بصورت تلفنی به سامانه 1837 شهرداری بندرعباس اطلاع دهند تا از به مخاطره افتادن جان بسیاری از افراد و رانندگان جلوگیری گردد.


 


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 472
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید