• 1401/08/03 - 20:01
  • - تعداد بازدید: 995
  • - تعداد بازدیدکننده: 568
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZgDa
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس خبر داد:

طرح حامیان بازیافت پسماند شهری در مدارس شهر بندرعباس در حال اجرا است

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس گفت: از مهرماه و بازگشایی مدارس، آموزش تفکیک پسماند از مبدأ توسط واحد آموزش سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس در مدارس آغاز شده است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس گفت: از مهرماه و بازگشایی مدارس، آموزش تفکیک پسماند از مبدأ توسط واحد آموزش سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس در مدارس آغاز شده است.


به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس، حمید جمالی با اعلام این خبر گفت: یکی از راه های موثر در مدیریت پسماند، آموزش و فرهنگ سازی جهت تفکیک پسماند از مبدا و جلب مشارکت شهروندان است.
وی ادامه داد: بحث آموزش شهروندی یکی از مهمترین گام ها برای رسیدن به توسعه پایدار شهری بوده و آموزش صحیح از سنین پایه در راستای حفاظت از محیط زیست نقطه عطفی در کاهش و حل معضل پسماند خواهد بود.
جمالی بیان داشت: از آغاز بازگشایی مدارس تاکنون کارشناسان آموزش سازمان مدیریت پسماند همراه با شخصیت عروسکی بابامراد در ۱۰ مدرسه حضور یافته و تفکیک پسماند از مبدا را که یک مسئولیت اجتماعی است به دانش آموزان آموزش داده اند.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس، عنوان کرد: پس از آموزش، به دانش آموزان کارت همیار بازیافت داده شده و جهت تشویق و ترغیب به آنها هدایایی تعلق می گیرد.
لازم به ذکر است، تاکنون این آموزش ها در دبیرستان متوسطه پسرانه سیزده آبان، پیش دبستانی دخترانه بامداد، دبستان دخترانه چاوش، دبستان دخترانه شجره طیبه، پیش دبستانی نخبگان هرمزگان و پیش دبستانی پسرانه سما،کتابخانه شهید مطهری و... صورت گرفته است و همچنان این طرح در دیگر مدارس نیز ادامه دارد.


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 14323
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید