• 1399/07/09 - 11:41
  • - تعداد بازدید: 1873
  • - تعداد بازدیدکننده: 390
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /Z9y9
به مناسبت دومین سالگرد درگذشت مرحوم دبیری‌نژاد؛

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس با مدیر مسئول روزنامه دریا دیدار کرد

به مناسبت دومین سالگرد درگذشت مرحوم دبیری‌نژاد، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس به عنوان نماینده این مجموعه با مدیر مسئول روزنامه دریا دیدار کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، حمدیرضا حیدری‌پوری، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس در این دیدار ضمن تسلیت دومین سالگردد درگذشت ایوب دبیری‌نژاد پیشکسوت عرصه رسانه و بنیانگذار روزنامه دریا، با بیان خاطراتی از خدمات وی در شهرداری بندرعباس، روحیه مردم‌داری و در عین حال دغدغه مند بودن در حوزه فرهنگ را از مهمترین خصوصیات آن مرحوم عنوان کرد.
وی همچنین با بیان برنامه‌های در دست انجام مجموعه ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، خواستار همکاری مجموعه رسانه‌ای دریا در ارتقاء مسائل فرهنگی و گسترش اطلاع‌رسانی در حوزه خدمات و فعالیت‌های شهرداری بندرعباس شد.
حیدری‌پوری خاطرنشان کرد: به دنبال ارتقاء و بهبود ارتباط میان شهرداری بندرعباس با رسانه‌ها هستیم که در این ارتباط ضمن بررسی و رسیدگی به مشکلات این حوزه، بازدید از رسانه‌ها، دیدار و گفتگوی حضوری با آنها در دستور کار قرار دارد.
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس تصریح کرد: مجموعه روزنامه دریا به عنوان یکی از رسانه‌های با سابقه و خوش‌نام استان هرمزگان همواره به دنبال حل مسائل و مشکلات مردم بوده است.
یعقوب دبیری‌نژاد، مدیرمسئول روزنامه دریا نیز در این دیدار با اشاره به نقش مرحوم حاج ایوب دبیری‌‎نژاد در ارتقاء جایگاه روزنامه دریا نیز گفت: آن مرحوم همواره محبوبیت رسانه را در بیان مشکلات و کمک به رفع آنها می‌دانست.
وی با اشاره به اینکه امروز نیز در غیاب ایشان گروه رسانه‌ای دریا در تلاش است تا به عنوان راییط بین مردم و مسئولین مشکلات و درد دل‌های مردم را به گوش مسئولین امر برساند و در نهایت گرهی از مشکلات باز شود، افزود: بعضا بیان همین مسائل و مشکلات و انتشار آنها به جای این که منشاء اثر برای رفع مسائل باشد، زمینه‌ساز دلخوری و حتی تحت فشار قرار دادن رسانه می‌شود.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 10782
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید