• 1402/02/03 - 22:27
  • - تعداد بازدید: 1397
  • - تعداد بازدیدکننده: 1113
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /Zm8a

پیام تبریک معاون معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس بمناسبت روز معمار

معاون معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس در پیامی سوم اردیبهشت روز بزرگداشت شیخ بهایی و روز معمار را به جامعه معماران تبریک گفت.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس در پیامی سوم اردیبهشت روز بزرگداشت شیخ بهایی و روز معمار را به جامعه معماران تبریک گفت.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس به نقل از روابط عمومی معاونت معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس، در متن تبریک اصغر حسینی پور آمده است:
در دنیای مدرن امروز همواره هنر معماری نقش بسزایی در شهرسازی، منظر شهری و ایجاد فضای مطلوب شهری داشته و می تواند در حفظ هویت فرهنگ جامعه نقش اثر گذاری ایفا نماید.
تاریخ پرافتخار ایران اسلامی مدیون دانشمندان و مهندسان فرهیخته و خردمندی است که تمدن بزرگ اسلامی را بنا نهاده و پایه گذار مکتبی هستند که اصول و مبانی معماری در تمام دنیا از آن به عنوان الگوی خود یاد می‌کنند.
اینجانب سوم اردیبهشت که به مناسبت بزرگداشت مقام دانشمند فرهیخته شیخ بهایی به روز معمار نامگذاری شده را به همه تلاشگران این عرصه خدمت رسانی خصوصا همکاران ارجمند و صدیق حوزه معاونت معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس و سازمان های تابعه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیقات روز افزون جامعه معماری و آبادانی هر چه بیشترکشور عزیزمان را مسئلت می نمایم و انتظار می رود تا در این روز ارزشمند باری دیگر با یادآوری تعهد و مسئولیت به مدد فرهنگ و تمدن غنی معماری ایرانی با همدلی و همگرایی در مسیر اهداف عالیه و با تکیه بر اخلاق حرفه ای در جهت پیشرفت و آبادانی ایران عزیز اهتمام شایسته ای صورت پذیرد.
اصغر حسینی پور
معاون معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس

  • گروه خبری : اخبار,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 15696
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید