• 1395/01/01 - 11:21
  • - تعداد بازدید: 1218
  • - تعداد بازدیدکننده: 131
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZKt

آمادگی کامل شهرداری بندرعباس برای ایام نوروز

رییس مدیریت بحران شهرداری بندرعباس از آمادگی کامل برای ایام نوروز 95 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و اموری بین‌الملل شهرداری بندرعباس، حمیدرضا حیدری‌پوری در این ارتباط اظهار کرد: با توجه به راه‌اندازی تیم‌های مدیریت بحران در مناطق سه گانه و نواحی شهرداری بندرعباس، امسال آمادگی کامل برای ایام نوروز را داریم.


وی افزود: به غیر از تیم‌های تشکیل شده در مناطق سه گانه و 10 ناحیه شهرداری بندرعباس، سه تیم پشتیبانی از نیروهای ستاد تخلفات و یک تیم از سازمان پارکها و فضای سبز برای ایام نوروز در حالت آماده باش هستند.


مسئول مدیریت بحران شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: سایر سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری بندرعباس نیز هر کدام یک تیم مدیریت بحران دارند که این تیم‌ها در اتفاقات سال 94 حضور فعال داشته اند.


حیدری‌پوری ادامه داد: امکانات مورد نیاز مانند موتورهای کف‌کش و لجن‌کش، موتور برق و روبین آب که در مواقع بارندگی مورد استفاده قرار می‌گیرد، مورد بررسی و رفع نقص قرار گرفته تا در مواقع نیاز بهترین استفاده از آنها صورت بگیرد.


وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه محله سراه برق به عنوان اولین محله آموزش عمومی بحران انتخاب شده و برخی از آموزش‌ها در این محله اجرا شده است، گفت: سال 95 سال آموزش محلات برای مدیریت بحران شهرداری بندرعباس است که با توجه به تاکید شهردار و معاون خدمات شهری، برنامه‌های قابل توجهی در زمینه آموزش محلی انجام خواهد شد.


مسئول مدیریت بحران شهرداری بندرعباس با بیان اینکه هدف از این آموزش‌ها آشنایی مردم با وقایع احتمالی و نوع برخورد آنها در راستای کاهش خسارات و صدمات است، افزود: پیش‌بینی می‌شود در سال 95 حداقل 10 محله بندرعباس را آموزش دهیم.


حیدری‌پوری تاکید کرد: تلاش شهرداری بر این است که بتوانیم با حمایت مسئولین استان به سمتی حرکت کنیم که شهر بندرعباس، شهری ایمن‌ در مقابله با بلایای طبیعی و غیر طبیعی باشد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 613
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید