• 1400/08/12 - 12:03
  • - تعداد بازدید: 706
  • - تعداد بازدیدکننده: 197
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZnX9
پوریا دروار خبر داد:

برخورد جدی با تخلیه کنندگان پسماند در معابر و پیاده روها به دستور دادستان

رئیس سازمان پسماند گفت: با پیگیری این سازمان و دستور مستقیم دادستان محترم بندرعباس با صنوفی که نسبت به قراردادن پسماند در معابر و پیاده روها اقدام کرده اند برخورد جدی خواهد شد.

رئیس سازمان پسماند گفت: با پیگیری این سازمان و دستور مستقیم دادستان محترم بندرعباس با صنوفی که نسبت به قراردادن پسماند در معابر و پیاده روها اقدام کرده اند برخورد جدی خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی سازمان پسماند، پوریا دروار با بیان اینکه بعضی از صنوف نسبت به تخلیه پسماند در پیاده رو و معابر اقدام کرده اند که از نظر قانونی تخلف می باشد افزود: به دستور دادستان بندرعباس از این پس و در پی مهلت اولیه به صنوف در صورت رعایت نکردن، آن واحد صنفی پلمپ خواهد شد.


وی ادامه داد: طبق دستور دادستان، در مرحله اول با نصب بنر در سطح شهر، موضوع به صورت کامل اطلاع رسانی خواهد شد و پس از آن در صورت تخلیه مجدد پسماند در پیاده رو و معابر با متخلفین برخورد جدی و قانونی خواهد شد.


رییس سازمان پسماند یادآور شد: از این پس هیچ صنفی حق تخلیه بصورت غیر بهداشتی پسماند و در ساعات غیر مجاز در سطح معابر را ندارد و باید شهروندان بدون ایجاد مشکل بتوانند در معابر و پیاده روها رفت و آمد داشته باشند.


دروار عدم رعایت برخی صنوف در تخلیه پسماند پیاده روها و معابر را یکی از معضلات حوزه شهری برشمرد و گفت: با وجود اخطارها و برخوردهای قانونی در گذشته اما متاسفانه پس از مدتی دوباره این معضل تکرار می شود.


وی با تاکید بر اینکه این بار با ورود مستقیم دادستان محترم بندرعباس، شرایط با گذشته متفاوت می باشد و قطعا صنوفی که پس از فرصت ۷۲ ساعتها باز هم این عمل را تکرار کنند با دستور قضایی پلمپ خواهند شد و عواقب این کار متوجه انها می شود.


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 11650
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید