• 1400/09/01 - 21:06
  • - تعداد بازدید: 800
  • - تعداد بازدیدکننده: 124
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZdE9
مریم پاسالار، سرپرست ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس خبر داد :

برگزاری دوره آموزشی کار با نرم افزار کاربردی متن نگار و PhotoGrid در روابط عمومی/ هدف از برگزاری دوره های آموزشی، افزایش توانمندی و تقویت تخصصی پرسنل در روابط عمومی است

برگزاری دوره آموزشی کار با نرم افزار کاربردی متن نگار و PhotoGrid در روابط عمومی/ هدف از برگزاری دوره های آموزشی، افزایش توانمندی و تقویت تخصصی پرسنل در روابط عمومی است

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، به منظور ارتقاء سطح دانش پرسنل روابط عمومی و همچنین سرعت دهی به انتشار اخبار و اطلاعات و استفاده از کمترین امکانات و منابع دوره نرم افزار کاربردی متن نگار و PhotoGrid برگزار شد.


مریم پاسالار بیان کرد: توسعه روابط عمومی یک ضرورت است و روابط عمومی باید با استفاده از ابزارهای نوین اطلاعات و اخبار لازم را در سریع ترین زمان ممکن در اختیار مخاطبان قرار دهند.
وی افزود: هدف از برگزاری دوره های آموزشی، افزایش توانمندی و تقویت تخصص پرسنل شاغل در روابط عمومی و انجام بهتر و شایسته تر وظایف در انعکاس خدمات و فعالیت های می باشد.
پاسالار اظهار داشت:متن نگار یکی از کاربردی ترین نرم افزار های طراحی شده موجود در زمینه ویرایش عکس‌ می باشد و در جهت اطلاع رسانی و تولید محتوای مفید می توان از آن استفاده کرد.
پاسالار افزود: در اين دوره آموزشی كه مدرس آن مرتضی مرادی از پرسنل روابط عمومی شهرداری مركزی بود نحوه كار با نرم افزارهای کاربردی متن نگار و Photograid به شكل تئوری و عملی آموزش داده شد.
دوره آموزشی نرم افزارهای کاربردی متن نگار و Photograid در روز دوشنبه اول آذر ماه ١٤٠٠ در محل شهرداری مركزی سالن فردوسی بر گزار شد و ٢٥نفر از پرسنل مناطق، سازمانها و نواحی در آن شركت نمودند.


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 11755
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید