• 1401/10/01 - 12:38
  • - تعداد بازدید: 822
  • - تعداد بازدیدکننده: 538
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZJTa

برگزاری فراخوان طراحی المان فضای سبز ساحلی بلوار طالقانی

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس از برگزاری فراخوان مسابقه طراحی المان فضای سبز ساحلی بلوار طالقانی (اولویت پنجم) خبر داد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس از برگزاری فراخوان مسابقه طراحی المان فضای سبز ساحلی بلوار طالقانی (اولویت پنجم) خبر داد.


به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، شهرام آرمان با بیان اینکه المان ها نقش مؤثری در توسعه شهر و زیبا سازی بصری محیط شهری دارند، اظهار کرد: این سازمان در راستای استفاده از ایده ها و طرح های هنرمندان، فراخوان طراحی المان فضای سبز ساحلی بلوار طالقانی(اولویت پنجم)با محوریت خلق و محیطی فعال و پویا، خوانایی و دعوت کنندگی و ایجاد جاذبه گردشگری و معرفی شهر بندرعباس را در دستور کار خود قرار داده است.
آرمان گفت: حفظ و رعایت ارتباط موضوعی و طرح های ارائه شده با مفاهیم ساحل، معرفی شهر بندرعباس، ایجاد جاذبه گردشگری و در نظر گرفتن ویژگی های محیطی و فرهنگی شهر بندرعباس و زمان و هزینه ی متعارف برای اجرایی شدن طرح های ارائه شده بخشی از شرایط عمومی این فراخوان است.
این مقام مسئول در ادامه به معیارهای طراحی این المان اشاره و بیان کرد: توجه به موقعیت خاص دید و منظر ساحل، توجه به اصول زیبایی شناسانه و معماری و شکل گیری المان به عنوان یک نشانه ی شهری و همچنین توجه به نورپردازی دید مناسب در شب دارای اهمیت می باشد.
آرمان گفت: شرکت کنندگان می توانند از تاریخ ۳ دی ماه لغایت ۱۲ دی ماه سال جاری آثار خود را به صورت مکتوب و لوح فشرده به دبیرخانه واقع در بلوار افروز شهابی پور، خیابان هرمزگان، کوچه ماندگار 2، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس ارسال نمایند.


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس در پایان گفت: به برگزیدگان این فراخوان جوایز نفیسی تعلق میگیرد و شرکت کنندگان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به واحد زیباسازی این سازمان مراجعه نمایند.
آدرس سازمان:بندرعباس،بلوار شهید افروز شهابی پور، کوی آزادشهر، خیابان شهید تندگویان،کوچه هرمزگان۲


شماره تماس: 33753418_076


شماره تماس:09937232515


 


لینک خبر فراخوان در سایت سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری


 














 
 


 


 


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 14691
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید