• 1395/02/01 - 13:35
  • - تعداد بازدید: 1351
  • - تعداد بازدیدکننده: 157
  • زمان مطالعه1 : 2 دقیقه
  • /ZHu
شهردار بندرعباس مطرح کرد:

حضور پر رنگ شهرداری بندرعباس در دومین همایش سرمایه‌گذاری هرمزگان

شهردار بندرعباس گفت: شهرداری بندرعباس و دفتر سرمایه گذاری این مجموعه مانند نخستین همایش، در دومین همایش نیز حضور همه ‌جانبه با رویکرد جذب حداکثری سرمایه گذاران و معرفی ظرفیت ها حضور یافته است.

شهردار بندرعباس گفت: شهرداری بندرعباس و دفتر سرمایه گذاری این مجموعه مانند نخستین همایش، در دومین همایش نیز حضور همه ‌جانبه با رویکرد جذب حداکثری سرمایه گذاران و معرفی ظرفیت ها حضور یافته است.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، عباس امینی زاده در حاشیه دومین همایش و نمایشگاه بزرگ سرمایه گذاری استان هرمزگان اظهار کرد: اولین گام و نیاز برای حوزه سرمایه‌گذاری این شهرداری، تهیه بانک اطلاعاتی از سرمایه‌گذاران بومی منطقه است.


وی با اشاره به اینکه ضرورت دیگر این بخش تکریم سرمایه‌گذار و ایجاد بار مثبت روانی برای جذب سرمایه گذار است، ادامه داد: این اقدام‌ها حوزه سرمایه گذاری شهرداری را در انجام وظایفش برای ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری تقویت می کند.


شهردار بندرعباس هویت شهر بندرعباس گردشگری و تجاری است و سرمایه گذاری را از اولویتهای شهرداری بر شمرد و یادآور شد: نگاه منطقی و صحیح به پیرامون نشان می‌دهد سرمایه گذاری و توسعه آن تنها راه خدمات رسانی مطلوب است.


امینی‌زاده افزود: با شناخت از وضعیت گذشته و حال خیلی از شهرهای دنیا موقعیت پایین تری نسبت به شهر بندرعباس دارند که در بحث استفاده از سرمایه با آنها قابل مقایسه نیستیم.


وی گفت: اگر ما تمام توان خود را به سرمایه گذاری متمرکز کنیم می‌توانیم در شهر بندرعباس شاهد حرکتهای خوبی باشیم و سعی می کنیم اگر در این راه مشکلاتی هم وجود دارد آن را سهل و آسان کنیم.


امینی زاده سرمایه گذاری را از اولویتهای شهرداری برشمرد و یادآور شد: در این رابطه باید جلسات کارشناسی بیشتری داشته باشیم و راه کارهای عملیاتی بیشتری را جستجو و پیگیری کنیم.


این مقام مسئول با اشاره به حضور پر رنگ شهرداری بندرعباس در دومین همایش و نمایشگاه سرمایه‌گذاری استان هرمزگان، تصریح کرد: شهرداری بندرعباس و دفتر سرمایه گذاری این مجموعه مانند نخستین همایش، در دومین همایش نیز حضور همه ‌جانبه با رویکرد جذب حداکثری سرمایه گذاران و معرفی ظرفیت ها حضور یافته است.


وی ادامه داد: جمع‌آوری نقطه ‌نظرات سرمایه‌گذاران یکی از اصلی‌ترین اقداماتی است که شهرداری بندرعباس در جلب نظر سرمایه‌گذاران مد نظر دارد.


شهردار بندرعباس با اظهار اینکه چارچوب عملیاتی سرمایه‌گذاری باید ایجاد شود افزود: این مهم تنها با هم‌ فکری و بهره‌گیری از خود سرمایه‌گذاران و کسانی که در این حوزه فعالیت داشته‌اند میسر خواهد بود.


امینی‌زاده با اشاره به جدیت در کار دفتر سرمایه‌گذاری شهرداری بندرعباس و همچنین تقدیر از سیاست‌های حمایتی شورای اسلامی چهارم شهر، اظهار کرد: به دنبال استمرار جلساتی با حضور اعضای این جمع هستیم و قصد داریم از این طریق پایه‌های اصلی انجام کارهای بزرگ را ایجاد کنیم.




  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 668
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید