• 1400/08/05 - 14:55
  • - تعداد بازدید: 727
  • - تعداد بازدیدکننده: 173
  • زمان مطالعه1 : 2 دقیقه
  • /ZrW9
روشهای نو و تازه در ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی به وسيله روابط عمومی ها ايجاد می‌شود.

روابط عمومی قلب تپنده سازمان است

اولين نشست روابط عمومی های شهرداری بندرعباس برگزار شد.

اولين نشست روابط عمومی های شهرداری بندرعباس برگزار شد.


به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندر عباس امروز چهارشنبه ٥ آبان ماه ١٤٠٠جلسه توجيهی، همفكری و مشورتی روابط عمومی ها در سالن جلسات دفتر شهردار برگزار شد.


مدير ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر عباس گفت: تقويم سالانه برنامه های روابط عمومی توسط مناطق و سازمانها تدوين شود و چالشها و برنامه ريزی ها برای نقشه راه روابط عمومی بايد بر اساس تقويم سالانه باشد.
پاسالار گفت: نيروهاي جوان در روابط عمومی بايد باخلاقيت های خود محتوای با كيفيت توليد كنند و از روزمرگی پرهيز نمايند تا حركت روابط عمومی زنده، پويا و ملموس شود.


اين مقام مسول اظهار داشت: همكاری و تامل روابط عمومی ها شهرداری بايد تقويت شود و حس همسويی و صميميت خانواده بزرگ روابط عمومی در جهت ايجاد يک حركت جمعی و گروهی برای اطلاع رسانی به مردم باشد.
وی گفت: اخلاق و رفتار نيک وتكريم ارباب رجوع از اولويت های كاری شهردار است و اين مساله بايد به طور جدی پيگيری و دنبال شود تا اعتماد مردم به سازمان به سمت و سوی مثبت انديشی هدايت شود.


پاسالار افروزد: گلايه هايی از طرف شهروندان پيرامون تكريم ارباب رجوع هست و روابط عمومی ها بايد در روند اصلاح رفتار و ادبيات سازمانی فرهنگسازی كنند.
وی با اشاره به اينكه اطلاع رسانی و انتشار خبر ها گزارش ها و عكسهای مختلف جزو وظايف ذاتی روابط عمومی هاست عنوان كرد: برای ارائه عملكرد هماهنگ سازمان بايد همه اخبار و طراحی ها در قالب مشخص و يكدست باشد و نوع نگاه و پل ارتباطی شهرداری با شهروندان كامل و شفاف مشخص شود.
مريم پاسالار گفت : دوره های آموزشی و به روز رسانی دانش و آگاهی پرسنل روابط عمومي به زودي برگزار خواهد شد.
وي تاكيد كرد: مسولين روابط عمومي ارزيابي پرسنل، همه مناطق سازمانها و نواحی به شكل ماهيانه به مديريت اعلام نمايند.
مدير ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر عباس در ادامه گفت: تقويت و راه اندازی آرشیو روابط عمومی ها، اطلاع رسانی ديدارهای مردمی شهرداران در مناطق نواحی در روزهای سه شنبه و ارايه خدمات به مردم در ميز خدمت بايد به شكل جدی پيگيری شود وبرای پاسخگويی با هماهنگی معاونين مناطق و سازمانها را به ميز خدمت ورود دهيد.























 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 11597
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید