• 1400/10/15 - 19:35
  • - تعداد بازدید: 868
  • - تعداد بازدیدکننده: 214
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZKh9
فرو نشست زمین در شهر بندرعباس بواسطه سرریز شدن دریچه های منهول فاضلاب اتفاق افتاده است

معاون عمرانی شهرداری بندرعباس در خصوص فرو نشست های آسفالت در شهر بندرعباس بر روی شبکه های فاضلاب توضیحاتی ارائه کرد.

معاون عمرانی شهرداری بندرعباس گفت : عمده نشست هایی که در چند روز اخیر بعد از بارندگی‌ اتفاق افتاده به واسطه بالازدگی فاضلاب و سریز شدن دریچه های منهول بوده است .

معاون عمرانی شهرداری بندرعباس گفت : عمده نشست هایی که در چند روز اخیر بعد از بارندگی‌ اتفاق افتاده به واسطه بالازدگی فاضلاب و سریز شدن دریچه های منهول بوده است .


به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس ، حسین بازماندگان با بیان مطلب بالا اظهار داشت: در چند روز اخیر بعد از بارندگی‌ در برخی از خیابان ها در مسیر لوله های فاضلاب که قبلاً حفاری شده، نشست هایی به واسطه ی بالا زدن فاضلاب و سریز شدن دریچه ی منهول ها اتفاق افتاده است .
بازماندگان گفت : در محل اتصال بلوار رجایی به راه آهن آب های سطحی وارد مسیر لوله ی آب شد که باعث نشست زمین شده است .
وی افزود : در طلاییه بین فاز ۱ و ۲ منهول فاضلاب بر اثر بارندگی پر شد و آب در مسیر حفاری که قبلاً توسط شرکت آب و فاضلاب انجام شده بود باعث نشست زمین شد.
این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: در حد فاصل چهارراه پردیس تا میدان صادقیه نیز به دلیل پر شدن منهول فاضلاب و بالازدگی آن باعث نشست در طول مسیر لوله ی فاضلاب گردید .
بازماندگان با اشاره به سخنان اخیر معاون بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان که گفته بود این نشست ها به دلیل این که شهرداری آب های سطحی را به شبکه فاضلاب هدایت کرده، اتفاق افتاده است ، گفت : متاسفانه این اتفاق بر اثر حفاری های ایجاد شده توسط شرکت آب و فاضلاب و پر شدن منهول ها رخ داده است و بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان خسارت به آسفالت خیابان ها وارد شده است .


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 12982
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید