• 1401/09/16 - 21:06
  • - تعداد بازدید: 844
  • - تعداد بازدیدکننده: 557
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZURa
جمالی خبر داد:

آموزش چهره به چهره تفکیک زباله در سطح محلات کلانشهر بندرعباس

آموزش چهره به چهره تفکیک زباله در سطح محلات کلانشهر بندرعباس

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس، در راستای افزایش سطح فرهنگ شهروندان ساکن محلات آموزش چهره به چهره، یکی از موضوعات مهمی است که واحد آموزش این امر مهم را در دستور کار خود قرار داده است. 


 
حمید جمالی رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس به اهمیت موضوع آموزش تفکیک زباله پرداخت و گفت: بالا بردن سطح آموزش و آگاهی شهروندان عاملی تاثیرگذار در امر صیانت و نگهداشت محیط زیست شهری است. 
این مقام مسئول، ارتقای سطح بهداشت محیط زیست شهری و رهایی از آلودگی های خاص کلانشهرها را مهم دانست و افزود: آموزش چهره به چهره یکی از موثرترین راه های کاهش زباله خانگی و تفکیک آن است،که با تعامل دو طرفه شهروندان و آموزشگران واحد آموزش این سازمان در تمامی محلات صورت می پذیرد. 
جمالی بیان داشت: آموزشگران پسماند آموزش هایی با محور تفکیک زباله، ساعت جمع آوری زباله و ارائه فرم اطلاعات که درخواستها، پیشنهادات و نیازمندیهای ساکنین هر محله می باشد را در محلات طلابند،گلشهر جنوبی،کوی پرواز،تپه دارایی، خیابان حقانی محله شاه حسینی و کوچه های اطراف،خیابان خراسانی و بلوار شهدا، بخشی از مجتمع های شهرک پیامبر اعظم(ص)و.... انجام داده اند و در سایر محلات دیگر بر اساس برنامه زمان بندی مشخص انجام می شود.
وی در پایان با اشاره به مشارکت شهروندان در امورات شهری خاطر نشان کرد: حضور فعال و همه جانبه شهروندان باعث گسترش توانایی های خود آنان، تقویت هویت شهری، افزایش حس اعتماد و همکاری میان اهالی شهر و اصلاح سبک زندگی شهروندان می باشد و این حرکت، ابزاری برای تقویت و انگیزه‌ مدیران در مدیریت شهری و ایفای وظایف آنان می شود.


 


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 14587
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید