• 1400/08/15 - 20:07
  • - تعداد بازدید: 1154
  • - تعداد بازدیدکننده: 348
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZMX9

بازديد و هم انديشی مديرارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندرعباس با مسولين روابط عمومی مناطق چهارگانه شهرداری

دكتر مريم پاسالار مدير ارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندرعباس با امين زيرک راد مسول روابط عمومي منطقه يک، علی اصغر شعبانی منطقه دو، علیرضا گنجی پور منطقه سه و محمود چشم براه ديدار و گفتگو كرد.

دكتر مريم پاسالار مدير ارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندرعباس با امين زيرک راد مسول روابط عمومي منطقه يک، علی اصغر شعبانی منطقه دو، علیرضا گنجی پور منطقه سه و محمود چشم براه ديدار و گفتگو كرد.


به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندرعباس پاسالار در اين ديدارها بر لزوم تدوين برنامه راهبردی روابط عمومی‌ها و ايجاد شبكه توليد محتوا و اخبار صحيح و درست و انعكاس به موقع در جهت اطلاع رسانی به شهروندان تاكيد كرد.
وی افزود: توجه به مناسبتها و گراميداشت ايام الله يک بخش از وظايف روابط عمومی‌هاست اما انتقال درست اطلاعات و اخبار به مردم بخش اعظم كار ماست زيرا شهروندان بايد از اخبار شهرداری روزانه با خبر شوند تا تلاش مجموعه شهرداری در بخشهای مختلف ديده شود.
مدير ارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندرعباس در ادامه اين ديدارهای جداگانه از مناطق پيرامون برنامه های اجرائی و عملياتی روابط عمومی بر اساس اهداف كوتاه مدت و بلند مدت سازمان گفت و عنوان كرد: تا پايان سال بايد تمركز بيشتری بر روی توليد محتوا اخبار و محصولات ديگر فرهنگی برای معرفی عملكرد شهرداری داشته باشيم و هر كاری در مجموعه انجام می‌شود بايد به اطلاع مردم رسانده شود.
وی تاكيد كرد: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی سازمان و مردم هستند و اين نكته نبايد فراموش شود كه چهره و وجهه سازمان توسط روابط عمومی به مردم نشان داده می‌شود.
پاسالار خاطر نشان شد: روابط عمومی شهرداری در همه حوزه های خبری مطلب و اخبار دارد زيرا خدمات شهری، عمران، فرهنگ، اجتماع، ورزش، و حتی فعاليت های مذهبی در شهر به نوعی باز با مشاركت و همراهی شهرداری برگزار می‌شود.


وی در پايان اين ديدارها بر همراهی و همدلی سازمانی و خانواده روابط عمومی تاكيد كرد.





















 


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 11673
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید