• 1401/12/27 - 13:33
  • - تعداد بازدید: 1077
  • - تعداد بازدیدکننده: 819
  • زمان مطالعه1 : 2 دقیقه
  • /ZWNa

برخورد قانونی با فروشندگان سيار متخلف در بازار بندرعباس

برخورد قانونی با فروشندگان سيار متخلف در بازار بندرعباس

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس به نقل از روابط عمومی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس، مهدی باستین گفت: با فروشندگان سياري که به صورت غیرمجاز اقدام به عرضه و فروش کالا و سد معبر و اخلال در نظم شهری می کنند در چارچوب قانون برخورد می شود.
باستین افزود: نیروهای تخلفات در جهت تسهیل در رفت و آمد و عبور و مرور شهروندان در محیط بازار به صورت شبانه روزی در حال گشت زنی هستند و از تخلفات در این ناحیه جلوگیری مي كنند كه بخش زيادي از تخلفات در خصوص سد معبر دست فروشان درخیابان حافظ كه یکی از پر رفت و آمدترین مکان های بازار است مي باشد وً در این خصوص با طرح های مستمر توسط پرسنل این مدیریت نسبت به آزاد سازی معابر اقدام می شود.
باستین در خصوص فعالیت غیر قانونی اتباع در بازار گفت: نیروهای این مدیریت با جدیت از فعالیت این افراد جلوگیری مي كنند ضمن اینکه در حین انجام وظیفه نيروهاي اين مديريت برخی از اتباع اقدام به ایجاد درگیری می كنند که این افراد شناسایی شده و با همکاری نیروی انتظامی و پلیس اتباع از فعالیت این افراد جلوگیری مي شود.
مدير رفع تخلفات و پیشگیری شهرداری بندرعباس در ادامه افزود: یکی از معضلات دیگر در خصوص سد معبر در بازار، بازاریانی هستند که فضای خالی روبروی مغازه خود را به اتباع بیگانه اجاره می دهند که در این خصوص به این افراد تذكر داده شده و انتظار همکاری از جانب فروشندگان جهت جلوگیری فعالیت این افراد را داریم چرا كه بارها اعتراضات بازاریان را شاهد بوده ایم.
این مقام مسئول اظهار داشت: از فعالیت اشخاصی که در سطح معابر نيز اقدام به فروش اغذیه می نمایند و موجب تهدید سلامت و بهداشت عمومی می شوند و همچنین مراکز نگهداری و عرضه غیر مجاز دام و محصولات دامی و طیور در حاشیه راه ها و معابر عمومی جلوگیری می شود.
باستین یاد آور شد: برای فعالیت دست فروشان محلی در بازارچه 22 بهمن در نظر گرفته شده که این افراد می توانند با مراجعه به دفتر نمایندگی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی در مجتمع تجاری نگین نسبت به ادامه فعالیت خود اقدام کنند .
باستین در پایان از شهروندان عزیز درخواست كرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد را به سامانه ١٣٧ بازرسی شهرداری بندرعباس گزارش نمایند.
مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری در پايان اظهار داشت : با توجه به انتشار برخی اخبار غیر واقعی و کذب پیرامون فعالیت ها و عملکرد خود توسط برخی افراد که قصد گرفتن امتیاز و باج خواهی دارند، اقدام حقوقی وفق قوانین جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار خود قرار داده تا وضعیت موجود با بررسی و اخذ تصمیم در جایگاه رسمی و قانونی کشور تعیین تکلیف گردد تا از روند انتشار اینگونه اخبار غیر واقعی جلوگيري شود.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 15501
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید