• 1400/08/17 - 22:26
  • - تعداد بازدید: 1143
  • - تعداد بازدیدکننده: 196
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /Z6Y9

برگزاری کارگاه عکاسی ویژه کارکنان روابط عمومی شهرداری بندرعباس

مدیر ارتباطات و امور شهرداری بندرعباس از برگزاری یک دوره آموزش عکاسی ویژه کارکنان روابط عمومی‌های این شهرداری خبر داد.

مدیر ارتباطات و امور شهرداری بندرعباس از برگزاری یک دوره آموزش عکاسی ویژه کارکنان روابط عمومی‌های این شهرداری خبر داد.


به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، مریم پاسالار در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی اظهار کرد: افزایش دانش و تخصص در حوزه روابط عمومی‌های شهرداری یکی از برنامه‌های جدی این مدیریت است.
وی از برگزاری دوره آموزش خبرنگاری ویژه کارکنان این بخش خبر داد و افزود: نمایندگان سازمان‌ها، مناطق و معاونت‌های شهرداری بندرعباس که مشغول فعالیت در حوزه‌های مختلف روابط عمومی هستند، به فراخور نیاز در دوره‌های مربوطه شامل خبرنگاری، عکاسی، تصویربرداری، تدوین و غیره شرکت می‌کنند.
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس عنوان کرد: در همین راستا، از صبح امروز دوشنبه، دوره آموزش عکاسی آغاز شده که در دو بخش تئوری و عملی ادامه می‌یابد.
پاسالار از شرکت حدود ۵۰ هنرآموز در این دوره آموزشی خبر داد و گفت: طی ماههای آتی، دوره های پیشرفته این حوزه نیز برگزار می‌شود.
وی همچنین بیان کرد: افزایش توانمندی نیروهای جوان حوزه مدیریت ارتباطات یا همان روابط عمومی، با مداومت در برگزاری دوره‌های کاربردی و پشتیبانی همه‌جانبه، توسط این مدیریت دنبال می‌شود.
این مقام مسئول همچنین اضافه کرد: در دوره آموزش عکاسی، تمامی سرفصل‌های لازم به منظور آشنایی هرجه بیشتر هنرآموزان توسط امیرحسین خورگویی، یکی از مدرسین داخلی مجموعه ارایه می‌شود.
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس همچنین از برگزاری بخش عملی این دوره آموزشی در مجموعه پارک طبیعت و باغ پرندگان خبر داد و افزود: کارگاه نقد و بررسی عکس‌های این دوره آموزشی نیز به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
































  • گروه خبری : اخبار,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 11691
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید