• 1401/03/30 - 17:18
  • - تعداد بازدید: 655
  • - تعداد بازدیدکننده: 173
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /Zixa
جمالی خبر داد:

تعمیرات ۱۱ دستگاه ماشین آلات سنگین در سازمان مدیریت پسماند

رئیس سازمان مدیریت پسماند گفت: طی دو هفته گذشته ۱۱ دستگاه از ماشین آلات سنگین که مدت‌ها به دلیل مشکلات فنی از چرخه فعالیت خارج شده بودند تعمیر و مورد استفاده قرار گرفت.

رئیس سازمان مدیریت پسماند گفت: طی دو هفته گذشته ۱۱ دستگاه از ماشین آلات سنگین که مدت‌ها به دلیل مشکلات فنی از چرخه فعالیت خارج شده بودند تعمیر و مورد استفاده قرار گرفت.


به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند، حمید جمالی با بیان اینکه این سازمان به عنوان متولی نگهداری، سرویس و خدمات رسانی ماشین آلات سنگین مجموعه شهرداری می باشد افزود: با توجه به نیاز مجموعه شهرداری به این ماشین آلات در کمترین زمان نسبت به بازسازی و تعمیر آن ها اقدام شده است.


وی ادامه داد: چند دستگاه کامیون بنز، ایسوزو، بیل مکانیکی، لودر، خاور و مینی لودر از جمله ماشین آلات سنگینی بودند که توسط تعمیرکاران این سازمان تعمیر و به چرخه خدمت رسانی به مجموعه شهرداری برگشت.


رئیس سازمان مدیریت پسماند با اشاره به اینکه تعداد دیگری از ماشین آلات این سازمان نیز به دلیل مشکلات فنی و نبود قطعات قابلیت استفاده را ندارند یادآور شد: به دنبال آن هستیم که همه این ماشین آلات در فاصله زمانی کم تعمیر و مورد استفاده قرار گیرند.


جمالی با تاکید بر اینکه با وجود مشکلات مالی تعمیر این ماشین‌آلات یکی از اولویت های مهم سازمان می باشد خاطرنشان کرد: فعالیت حجم زیادی از ماشین آلات می‌تواند ضمن براورده کردن نیازهای مهم شهرداری، باعث کسب درآمد نیز برای این مجموعه شود.


وی ادامه داد: سازمان مدیریت پسماند این آمادگی را دارد که ضمن ارائه خدمات رسانی به مجموعه شهرداری به سایر نهادها و دستگاه ها و بخش خصوصی نیز خدمات رسانی نماید.


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 13812
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید