• 1399/10/15 - 08:01
  • - تعداد بازدید: 739
  • - تعداد بازدیدکننده: 162
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZcD9

جلوگیری از ٨٨٩٢ تخلف ساختمانی و سد معابر در بندرعباس

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: از ابتدای سال تاکنون از هشت هزارو ٨٩٢ مورد تخلف ساختمانی، اراضی و سد معابر عمومی جلوگیری شده است.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: از ابتدای سال تاکنون از هشت هزارو ٨٩٢ مورد تخلف ساختمانی، اراضی و سد معابر عمومی جلوگیری شده است.


به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، مجتبی سارونه در این باره اظهار کرد: در این مدت و با حضور به موقع نیروهای این مجموعه در صحنه تخلف، از چهار هزارو ١۶٨ مورد ساخت و ساز غیرمجاز و چهار هزارو ٧٢۴ مورد سد معابر خودروهای فروش میوه، دست فروشان و مغازه داران جلوگیری شده است.
این مقام مسئول با تاکید بر حفظ حقوق شهروندان و سلامت و زیبایی شهر، تصریح کرد: با هرگونه تفکیک بدون مجوز زمین، تغییر خودسرانه افراد در کاربری واحدهای مسکونی و تجاری، دیوارکشی و تصرف کوچه براساس قانون رفتار می‌شود.
سارونه ضمن قدردانی از همکاری سایر دستگاه‌ها مانند دستگاه قضایی، دادستانی، مجموعه انتظامی و غیره در این ارتباط، اظهار کرد: گشت‌های پیشگیری و رفع تخلف شهری شهرداری بندرعباس همه روزه و در تمام نقاط شهر بر ساخت و سازها و فعالیت شهروندان نظارت مستقیم دارند.
وی گفت: یکی از مهمترین مبانی برای داشتن شهری بدون تخلف و زیبا، مطالبه‌گری و همکاری مردم با سازمان های مسئول است که اگر تخلفی را در هر نقطه از شهر مشاهده کردند، آن را مهم دانسته و به شهرداری بندرعباس اطلاع دهند.
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس در پایان با قدردانی از شهروندان در اعلام به موقع گزارش‌های تخلف در شهر گفت: سامانه ١٣٧ شهرداری بندرعباس در طول ٢۴ ساعت شبانه روز آماده دریافت گزارش های مردمی است.


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 11070
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید