• 1401/01/05 - 22:34
  • - تعداد بازدید: 699
  • - تعداد بازدیدکننده: 181
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /Zzpa
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بندرعباس:

خدمت به هموطنان و ميهمانان نوروزی، اولويت تعطيلات نوروزی مجموعه شهرداری/نيروهای فضای سبز و تنظيف به صورت شبانه روزی مشغول خدمات دهی به ميهمانان می باشند.

خدمت به هموطنان و ميهمانان نوروزی، اولويت تعطيلات نوروزی مجموعه شهرداری/نيروهای فضای سبز و تنظيف به صورت شبانه روزی مشغول خدمات دهی به ميهمانان می باشند.

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندرعباس، رحمت الله دهقانی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری گفت: افزايش حضور مسافران و ميهمانان گرامی در شهر بندرعباس نشان از نام نيک مردم و شرايط مناسب اين شهر برای سفر دارد.


وی افزود: هر روز به تعداد مسافران افزوده می شود و آمار ها نشان می دهد تا روز سوم عيد ١١٧٥٠ چادر در مكان‌های اسكان نصب شده است و در هر بوستان و پارک به تناسب مساحت و جمعيتی كه ساكن هستند، نيروهای خدماتی مناطق چهار گانه مستقر هستند و در خدمت هموطنان گرامی می باشند.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بندرعباس اظهار داشت: تعداد٣٠٦ سرويس بهداشتی در بوستان‌های ساحلی فعال هست و با توجه به حجم حضور هموطنان تعداد ١٠ چشمه سيار سرويس بهداشتی ديگر در پارك ولايت جانمایی و راه اندازی شده است.


رحمت الله دهقانی تصريح كرد: نيروهای فضای سبز و تنظيف به صورت شبانه روزی مشغول خدمات دهی به ميهمانان می باشند، در همين راستا حمام های فعال در پارک جنگلی و پارک ولايت مرتب نظافت می شود و ميهمانان گرامی می توانند با خاطری آسوده از اين محيط استفاده نمايند.


دهقانی در بخش ديگری از سخنان خود عنوان كرد: شلوغی سرويس های بهداشتی در اوائل صبح تا ساعت ٩ صبح با توجه به حجم زياد مسافرين مشاهده شده كه با اضافه شدن سرويس های سيار در بوستان ولايت اين مشكل حل خواهد شد.
اين مقام مسول ضمن در خواست از مسافرين مبنی بر رعايت و توجه به هشدارهای ايمنی و شنا ممنوع در مناطق مشخص شده ساحل تاكيد كرد: سلامت مردم برای ما اهميت ويژه ای دارد و بر همين اساس چهار تيم نجات غريق در دو ايستگاه به صورت شبانه روزی در ساحل بندرعباس مستقر می باشند و آماده خدمت رسانی به ميهمانان گرامی هستند.


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 13372
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید