• 1400/09/13 - 10:09
  • - تعداد بازدید: 1125
  • - تعداد بازدیدکننده: 230
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZaF9

سازمان آتش نشانی بندرعباس قهرمان اولين دوره ليگ فوتسال كاركنان شهرداری بندرعباس شد

اولين دوره مسابقات ليگ فوتسال کارکنان شهرداری بندرعباس با معرفی تيم های برتر به كار خود پايان داد.

اولين دوره مسابقات ليگ فوتسال کارکنان شهرداری بندرعباس با معرفی تيم های برتر به كار خود پايان داد.


به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندرعباس مسلم کریمی مسئول کمیته ورزش و تفریحات سالم شهرداری بندرعباس عنوان كرد: اولين دوره لیگ فوتسال کارکنان شهرداری بندرعباس در رده سنی آزاد و پیشکسوت دیشب ( ۱۲ آذرماه ) با قهرمانی تيم آتش نشانان بندرعباس به پايان رسيد.


وي افزود :در دیدار های پایانی كه در سالن ورزشی فجر بندرعباس برگزار شد در رده سنی آزاد تیم آتش نشانی با دو گل ساماندهی مشاغل را شکست داد و عنوان قهرمانی این رقابتها را بدست آورد.
در هفته ششم و پایانی رده سنی پیشکسوتان دو تیم آتش نشانی و شهرداری مرکزی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در یک دیدار جذاب و پرهیجان تیم آتش نشانی با گل ثانیه های پایانی بازی را دو دو مساوی کرد تا با تفاضل گل جام را از آن خود کند.


كريمی خاطر نشان كرد: تیم آتش نشانی با شش بازی و ۱۴ امتیاز برحسب تفاضل گل بهتر نسب به شهرداری مرکزی قهرمان این پیکارها در رده‌ی پيشكسوتان شد.


مسئول كميته ورزش و تفريحات سالم گفت: در پایان این رقابتها رضا محمودی و حسن اکبر نسب از تیم ساماندهی مشاغل به ترتیب عنوان بازیکن فنی و آقای گل این رقابتها انتخاب شدند، همچنین جام اخلاق این دوره از رقابتها در رده سنی آزاد به تیم مدیریت تخلفات و در رده سنی پیشکسوت به سازمان حمل و نقل رسید.


نخستین دوره لیگ فوتسال کارکنان شهرداری بندرعباس در رده سنی آزاد با حضور ۱۲ تیم ( دوره ای و حذفی ) و در رده سنی پیشکسوتان با حضور ۴ تیم ( بصورت رفت و برگشت ) برگزار شد.


نفرات برتر اين مسابقات در قالب تیم منتخب شهرداری بندرعباس اواخر آذرماه در مسابقات فوتسال شهرداریهای کلانشهرهای کشور به میزبانی مشهد شرکت خواهند كرد


در مراسم اختتامیه این رقابتها اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، رئیس اداره ورزش و جوانان بندرعباس و مسئول کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هرمزگان نیز حضور داشتند.










































 
 
 
 
 


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 11809
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید