• 1400/08/03 - 21:06
  • - تعداد بازدید: 998
  • - تعداد بازدیدکننده: 316
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZfW9
شهردار بندر عباس عنوان كرد:

شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر در صورت بارش شدید باران امادگي كامل دارد

شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر در صورت بارش شدید باران امادگي كامل دارد

 


شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر در صورت بارش شدید باران امادگي كامل دارد


به گزارش مديرت ارتباطات و امور بين الملل شهرداري بندر عباس در پي بارش باران پاييزي عصر دوشنبه سوم ابانماه مهدي نوباني گفت:


شهرداري بندر عباس از آمادگی كامل برای رفع آب‌گرفتگی معابر در صورت بارش شدید را دارد وي اظهارکرد: برای رفع آب‌گرفتگی معابر در بارندگی‌ها، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و تمام توان خود را به کار می‌بریم.


وی در ادامه گفت :طبق هماهنگی‌ها به عمل امده روزهایی که برحسب اعلام سازمان هواشناسي احتمال بارندگی و وقوع آب‌گرفتگی معابر وجود دارد، نیروهای خدمات شهری در حالت آماده‌باش کامل، آماده انجام مأموریت‌های رفع آب‌گرفتگی معابر هستند.


شهردار بندر عباس بیان کرد: شهرداری اقدامات عمرانی، لایروبی خورها ،کانال‌ها و مسیل‌ها، آمادگی‌های لازم و پیش‌بینی تجهیزات مورد نیاز و نیروهای انسانی برای مقابله با بارندگی و آب‌گرفتگی سطح شهر را انجام داده است.


وی تصریح کرد: برای مقابله با آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌های سطح شهر پیش‌بینی‌های لازم در خصوص تجهیزات مورد نیاز زمان بارندگی برای انجام عملیات لایروبی طبق زمان‌بندی مشخص و معین در حال انجام است و تا پایان فصل بارندگی ادامه دارد.


مهدي نوباني با بیان اینکه برنامه عملیاتی در خصوص مقابله با آبگرفتگی ناشی از بارندگی‌ها، قبل و بعد از بارندگی و در حین بارندگی انجام می‌شود، ادامه داد: برنامه‌ها و اقدامات شهرداری در بارندگی شامل تجهیز اکیپ‌های فوریتی، استقرار نیروهای انسانی در محل‌های حساس و آبگیر و رفع مشکلات احتمالی زمان بارش برای شهروندان است.



وی در ادامه گفت: بعضي از محلات که سال‌های گذشته به واسطه بارش باران دچار آب گرفتگی شدند، مورد بررسی قرار گرفتند تا اگر بارندگی شدیدی صورت گرفت شهر دچار مشکل نشوند.


مهدي نوباني بیان کرد: تمام عوامل ستادی و اجرایی در سطح شهر در آمادگی کامل بوده و با بهره‌گیری از تجهیزات لازم، آماده خدمت‌رسانی به شهروندان بندر عباسي هستنند.


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 11586
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید