• 1401/08/27 - 18:41
  • - تعداد بازدید: 697
  • - تعداد بازدیدکننده: 480
  • زمان مطالعه1 : 2 دقیقه
  • /ZSPa

همایش ملی جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی هنرمندانه برگزار شد

همایش ملی جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی هنرمندانه برگزار شد

 


به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندرعباس همایش ملی جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی هنرمندانه باحضور ريس جمهور محترم و روابط عمومی های كل کشور برگزار شد.
مریم پاسالار ريس شورای روابط عمومی های استان هرمزگان و مدير ارتباطات و امور بين الملل شهرداری بندرعباس گفت فاطمه نوروزیان از دانشگاه علوم پزشکی ،فاطمه امیرزاده از آموزش و پرورش و شيرزاد عزتی از روابط عمومی راه و شهرسازی در اين همايش حضور داشتند.
پاسالار افزود: تاكيد رئیس جمهور بر استفاده از ظرفيت های كارآمد در روابط عمومی ها در اين همايش نشان از اهميت موضوع ارتباطات در عصر حاضر است چرا كه همه اتفاقات جهان كنونی بر پايه ارتباطات بنا شده است.
ريس شورای روابط عمومی استان روشنگری را مساله مهم هر سازمانی برشمرد و گفت :"جايگاه ارتباطات در دنيای كنونی در صدر برنامه های اجرائی و عملياتی و خدماتی می باشد چرا كه ساز و كار و مبنای هر آنچه در محيط پيرامون ما اتفاق می افتد بر مبنای رسانه و ارتباطات است و هر جا مساله ارتباطات ناديده گرفته شود قطعا آسيب های جبران ناپذيری متوجه آن مجموعه خواهد شد.
 مريم پاسالار برگزاری همایش ملی جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی هنرمندانه را گامی موثر در جهت تقويت روحيه تببين و اطلاع رسانی دانست و خاطر نشان كرد:از جمله نيازمندی های مهم و اساسی همه سازمانها نهادها و حتی دولتها تقويت فن ارتباط موثر و مفيد است وقتی مساله ای در يك كشور يا سازمان به شكل جامع و كامل تببين نميشود واكنشها درست شكل نمی گيرند و تناقضات زيادی در بين اقشار مختلف به وجود می آيد و زمينه های بستر سازی دشمنان برای آسيب رساندن به جامعه فراهم می شود.
پاسالار درپايان از همكاران در مجموعه روابط عمومی های استان هرمزگان تقدير و تشكر كرد و اظهار داشت امروز از هر زمان ديگری موضوع روابط عمومی ها اهميت دارد و مديران و مسولين به اين نتيجه مهم رسيده اند كه روابط عمومی اثر گذار ترين واحد در ايجاد رفتارهای برون سازمانی و درون سازمانی می باشد پس نفس عمل ارتباطات در دنيای مدرن فراگير و جهان شمول است به همين خاطر پيوندهای دوستی يا دشمنی بر مبنای ارتباطات درست يا نادرست پايه گذاری می شود.


























 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 14471
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید