• 1399/10/08 - 11:17
  • - تعداد بازدید: 860
  • - تعداد بازدیدکننده: 199
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZRC9
گام اساسی در کاهش آبگرفتگی‌ها

پاسلارزاده خبر داد: اجرای 8 کانال دفع آبهای سطحی در منطقه سه بندرعباس

مدیر شهرداری منطقه سه بندرعباس آخرین وضعیت اجرای پروژه‌های در حال اجرای رفع نقاط آبگیر را اعلام کرد.

مدیر شهرداری منطقه سه بندرعباس آخرین وضعیت اجرای پروژه‌های در حال اجرای رفع نقاط آبگیر را اعلام کرد.


به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، علی پاسلارزاده در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی سطح این منطقه اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی و زیرساختی، نقش اساسی در توسعه و گسترش شهر دارد که در همین راستا، اجرای چند پروژه به منظور دفع آبهای سطحی در دستور کار این مدیریت قرار دارد.
وی افزود: از پروژه‌های مهم زیرساختی در حال اجرا، که با اجرای آن شاهد تغییرات چشمگیری از مدیریت بحران در زمان‌های بارش باران خواهیم بود، احداث چند کانال‌ به منظور دفع آبهای سطحی است.
مدیر شهرداری منطقه سه بندرعباس خاطرنشان کرد: تاثیرات زیربنائی و موثر این پروژه‌ها که هم اکنون توسط منطقه سه شهرداری بندرعباس به سرعت در حال انجام است، اهمیت قابل‌توجهی دارد و رضایتمندی بیشتر شهروندان را بدنبال دارد.
پاسلارزاده گفت: بی‌شک با اتمام این پروژه مشکلاتی از جمله ورود آب‌های سطحی حاصل از بارش باران به داخل منازل مسکونی و مغازه‌ها و همچنین آبگرفتگی معابر اصلی و فرعی تا حد قابل توجهی رفع می‌شود.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه هدایت روان‌آبها به صورت کامل از طریق این کانال‌ها امکان‌پذیر بوده و از بروز وقایع ناگوار جلوگیری می‌کند.
وی با اظهار اینکه اجرای هشت پروژه دفع آبهای سطحی در این منطقه به طور همزمان در حال انجام است، عنوان کرد: احداث کانال دفع آب‌های سطحی در کوچه مهیار ۲۴، کانال عرضی بلوار راه‌آهن(روبروی سازمان پسماند) و کانال آب‌رو بلوار دانشمند سورو از جمله این پروژه‌های در حال انجام است.
این مقام مسئول عنوان کرد: کانال جهانبار منتهی به بلوار امام سجاد، کانال حاشیه بلوار پاسداران حد فاصل درب سازمانی نیروی دریایی تا درب هدیش، کانال محله‌ای کوی ملت(ملت۳۱)، پشت‌شهر پشت بیمارستان صاحب الزمان و کانال ورودی کوچه دکتر ابراهیمی(امیرآباد) دیگر پروژه‌های این منطقه به منظور کنترل آبهای سطحی است.


 

  • گروه خبری : اخبار,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 11050
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید