• 1403/03/31 - 20:53
  • - تعداد بازدید: 463
  • - تعداد بازدیدکننده: 457
  • زمان مطالعه1 : کمتر از یک دقیقه
  • /ZLNb

شهروند مسؤل شهرداری پاسخگو

طرح شهروند مسؤل و شهرداری پاسخگو از دوم تیرماه با حضور معاونین و مدیران شهردای در سامانه ١٣٧ اجرا می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس به نقل از روابط عمومی مدیریت بازرسی،ارزیابی عملکردوپاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس موحدی نژاد سرپرست بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس گفت: در راستای اجرای طرح شهروندمسؤل شهرداری پاسخگو معاونین شهردار، مدیران مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری از ابتدای تیرماه برابر با تقویم زمان بندی با حضور در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷، پاسخگوی مستقیم درخواست‌های شهروندان در قالب تماس‌های تلفنی مردمی خواهند بود.
اسماعیل موحدی نژاد افزود : در این طرح شهروندان بندرعباسی می توانند درخواست‌ها، مسائل و مشکلات خود در حوزه مدیریت شهری را از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری به طور مستقیم به مسئول مربوطه انتقال دهند.
وی خاطر نشان کرد :در این سامانه که به عنوان پل ارتباطی شهرداری در حوزه ثبت ضبط وشناسایی درخواست‌ها فعال است ، شهروندان می توانند مسائل و مشکلات را در حوزه مدیریت شهری مطرح نمایند و این مدیریت سعی می کند تا در راستای تسریع در امر رسیدگی به مطالبات و رضایتمندی مردم دسترسی آسان تر به مدیران شهری را برای شهروندان فراهم آورد.
 
  • گروه خبری : اخبار برگزیده,اطلاعیه ها,اخبار عمومی
  • کد خبر : 18740
کلمات کلیدی