سلیمی در بازدید از نشریه ندای هرمزگان: نگاه سیاسی به رسانهها نداریم
عطایی: برخی قوانین دست و پای شهرداری را بسته است
مدیر روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری بندرعباس به همراه کارشناسان این حوزه، ضمن بازدید از دفتر نشریه ندای هرمزگان، با مدیرمسئول و کارکنان تحرییه این نشریه دیدار و گفتگو کرد.
مدیر روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری بندرعباس به همراه کارشناسان این حوزه، ضمن بازدید از دفتر نشریه ندای هرمزگان، با مدیرمسئول و کارکنان تحرییه این نشریه دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری بندرعباس، مجتبی سلیمی در این دیدار اظهار کرد: شهرداری بندرعباس با فعالسازی واحد بینالملل توانسته ارتباط خوبی را با سرمایهگذاران خارجی برقرار نماید.
وی با اشاره به اشتیاق سرمایهگذاری از کشورهای کره جنوبی، چین و چند کشور دیگر برای برقراری ارتباط تجاری با بندرعباس، اظهار کرد: نوع مدیریت شهری در کشور ما به گونهای است که دستمان برای برخی اقدامات کوتاه است.
مدیر روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: هدف ما برقراری ارتباط مستمر و ثمربخش با بخشهای مختلف رسانهای استان است.
سلیمی با بیان اینکه شهرداری بندرعباس نگاه و خط کشی سیاسی به رسانهها ندارد، ادامه داد: این آمادگی از سوی روابط عمومی و امور بینالملل شهرداری بندرعباس وجود دارد که طرحها و پیشنهادات مختلف در حوزه فرهنگی و فرهنگ شهروندی را دریافت و پس از بررسی، اجرایی نماید.
برخی قوانین دست و پای شهرداری را بسته است
غلامحسین عطایی دریایی، مدیر مسئول نشریه ندای هرمزگان نیز در این نشست بیان کرد: شهرداری یک اداره پر دغدغه است و مردم احساس میکنند باید از این محل سرمایه آنها به ثمر بنشیند.
وی با اشاره به اینکه برخی از قوانین برای شهرداریها دست و پا گیر هستند و با وجود مشاهده مشکلات، قدرت رفع آنها وجود ندارد، افزود: اکنون شهرداری زیر بار خواستههای شبانهروزی شهروندان و سایر مسئولان قرار دارد و با وجود گستردگی خدمات، از بدو تولد تا زمان مرگ افراد باید خدماتدهی داشته باشد.
عطایی که خودش عضو شورای اول شورای اسلامی شهر بندرعباس بوده، ادامه داد: یکی از راههای فرهنگسازی، استفاده از ظرفیت صدا و سیما است که متاسفانه صدا و سیمای ما نیز سنتی بوده و کاربرد چندانی ندارد.
مدیر مسئول نشریه ندای هرمزگان ضمن گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی، با تأکید بر اینکه روابط عمومیها باید یک سری اهداف کلی و کلان داشته باشند، گفت: توجه به مشارکت شهروندان در اجرای پروژههای شهری و انجام امور مختلف موضوع مهمی است که در افزایش میزان رضایت تاثیر بسزایی دارد.
وی با بیان اینکه شهروند یک مرحله از رشد شهر است، ادامه داد: حمایتهای رسانهای در صورتی حاصلبخش است که نوع نگاه شهرداری به واژه شهروند و خدماتدهی مطلوب، مثبت باشد.
نظر دهید