• 1402/09/09 - 08:43
  • - تعداد بازدید: 469
  • - تعداد بازدیدکننده: 434
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZBzb

آئین کلنگ زنى پروژه ى بوستان شهید دقت در بندرعباس

بوستان شهید دقت در بلوار شهداى خلیج فارس به همت شوراى اسلامى شهر و شهردارى بندرعباس کلنگ زنى شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهردارى بندرعباس در دهمین هفته از برنامه هاى بهره بردارى و کلنگ زنى پروژه هاى شهردارى این پروژه در بلوار شهداء خلیج فارس با مساحت ٤٠٠٠متر مربع و اعتبار ٤ میلیارد تومانى کلنگ زنى شد ، در این مراسم شهردار ،رئیس شورا ، اعضاى محترم شوراى شهر و مدیر شهرداری منطقه ٢ حضور داشتند.
شهردار بندرعباس اظهار داشت :امروز خوشحال هستم که مردم این منطقه در مراسم کلنگ زنى بوستان حضور دارند. این پروژه بر اساس عملکرد مناسب ،نوع زمین ،هویت بخشى ،فضاى سبز ،فضاى بازى ،کاربری آن مشخص شده و  ایجاد فضا براى تعاملات اجتماعى مهم ترین دغدغه در طراحى آن بوده و به همین خاطر این پروژه به عنوان پیاده رو تندرستى و نشاط نام گذارى  شده است.
شهردار افزود : شهر با مصوبات خوب شورا در حال پیشرفت است و پروژه هاى بزرگ با اعتبار٧٠٠میلیاردى به زودى کلنگ زنى می شود. از خصوصیات خوب این بوستان نور پردازی جاده سلامت جویبار آب ،آبنما،سکوهاى نشیمن،کفپوش نابینایان مى باشد. 
در ادامه این مراسم نظرى رئیس شوراى اسلامى شهر بندرعباس گفت:ساخت فضاهاى شهرى برای شهر بندرعباس یک ضرورت است. این اقدام تعاملات اجتماعى را تقویت میکند. شهرسازى انسان محور نکته ایست که به آن  در شهرباید  توجه شود. کار عمرانی باید پیوست اجتماعى و فرهنگى داشته باشد آنچه که این روزها در شهر کمتر وجود دارد مکان گفتگو بدون پرداخت هزینه است چرا که مردم برای گفتگو ها حتما باید به سالن ها و کافه ها بروند و هزینه پرداخت کنند ،این قدم ،قدم مهمی است که ما را به سوى شهرسازى انسان محور حرکت دهد.
  • گروه خبری : اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 17363
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید