• 1402/09/20 - 12:03
  • - تعداد بازدید: 382
  • - تعداد بازدیدکننده: 360
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZtAb

تریبون آزاد اندیشی دانشجویی در دانشگاه آزاد واحد بندرعباس

حضور مهدی نوبانی در دانشگاه آزاد بندرعباس و شرکت در جلسه تریبون آزاد اندیشی و ارائه عملکرد و اطلاع رسانی از خدمات شهرداری بندرعباس و پاسخگویی به سوالات و دغدغه های دانشجویان

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس مهدی نوبانی با تبریک روز دانشجو بعد از ظهر شنبه 18 آذر ماه ١٤٠٢  گفت: آزاداندیشی برای دانشجویان فرصتی است که مدیران و مسؤلین شهرستانی و استانی در بندرعباس میتوانند از آن بهره ببرند و چالش ها و دغدغه های قشر دانشجو را از نزدیک بشنوند و پاسخگو باشند.
مهدی نوبانی شهردار بندرعباس اظهار کرد:که آزاداندیشی مورد تأکید مقام معظم رهبری است و باید در راستای ترغیب و مشارکت جوانان و دانشجویان عملیاتی شود.
وی با بیان اینکه متفکران آزادی را به عنوان آرزوی انسان و مایه بروز استعدادها و توانایی های فطری و باعث تکامل و توسعه علوم و تفکرات میدانند افزود :چه زیبا قرآن کریم میفرمایند:ما آدمیرا در بهترین و نیکوترین سازمان آفریدیم سپس به پست ترین سقوط و انحطاطش بر میگردانیم مگر کسانی که رفتار شایسته باشند.
شهردار بندرعباس بیان داشت : در این مسیر لزوم فهم صحیح مطالب و تکیه بر نیروی تفکر و توجه به علم مطلق از وسایل اجتناب ناپذیر حرکت بوده و این وظیفه به فرموده حضرت علی (ع) به عهده دو گروه است اساتید و دانشجویان که با موشکافی و تدبر در آنچه آموخته اند و می آموزند راه مباحثه ارزشمند علمی را در مجموعه های علمی هموار سازنده و نتیجه نظام آموزشی ،پرورشی حکیمانی دانشمند و معتقد باشد تا جامعه علمی از گمراهی و ضلالت دور شود. در این جلسه دانشجویان سوالات و درخواستهای خود را پیرامون  پسماند ،حمل و نقل درون شهری ،تفرجگاه ها و خدمات شهری و زندگی و چالشهای شهر نشینی در حوزه های مختلف مطرح نمودند و شهرداربندرعباس به سوالات دانشجویان پاسخ دادند.
  • گروه خبری : اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 17413
کلمات کلیدی

تصاویر