• 1402/09/05 - 17:46
  • - تعداد بازدید: 630
  • - تعداد بازدیدکننده: 601
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /Zbzb

دیدار شهردار و فرماندار بندرعباس

مهدی نوبانی شهردار و شورای معاونین شهرداری بندرعباس با حبیب بهادری فرماندار شهرستان بندرعباس دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس مهدی نوبانی به همراه اعضای شورای معاونین شهرداری بندرعباس با حضور در فرمانداری بندرعباس با حبیب بهادری فرماندار شهرستان بندرعباس دیدار و گفتگو نمودند.
نوبانى تعاملات دو سویه و همکارى هاى  دوجانبه فرماندارى و شهردارى در شهر بندرعباس را محور این دیدار و گفتگو عنوان کرد و افزود :استفاده از ظرفیت هاى شهر بندرعباس بر اساس موقعیت جغرافیایى در جهت رونق گردشگرى و معرفى صنایع دستی ،مشاغل خانگى و افزایش و پویایی کسب و کارهای مختلف ،ویژه ى شهرهای بندرى یک موقعیت ویژه برای شهر و شهروندان است که در راستاى تفویت هویت و خلاقیت ساکنین منطقه بسیار اثر گذار می باشد.
شهردار بندرعباس گفت: شهردارى و فرماندارى به عنوان دو نهاد مهم در شهرمی توانند با تعاملات و شور و مشورت مسیر توسعه شهر را هموار نمایند و پیشرفت و ترقى شهر را سرعت بخشند.
مهدى نوبانى اظهار داشت:همراهى و همفکرى نهادهاى سیاسى ،خدماتى ،عملیاتى و نظامى و انتظامى در شهرها نظم و انضباط شهرى رونق کسب وکار ،توسعه متوازن شهر ،کاهش و حل مشکلات و موانع را به همراه دارد و هر زمان بین نهادها و سازمانهاى یک شهر فاصله باشد و تعاملات و ارتباطات کمرنگ شود مسیر رشد و شکوفایى و ترقى شهر ناهموار خواهد شد.
حبیب بهادرى فرماندار بندرعباس ضمن خوشامدگویى و تشکر از حضور و دیدار با شهردار و معاونین شهردارى بر همراهى و همکارى مستمر این نهاد با شهردارى تاکید نمود و گفت:در چالشها و تکاپوى شهرها توجه به استفاده از توان خدماتى هر سازمان و نهاد برای مدیریت شهر بسیار حایز اهمیت أست زیرا هر کدام از ادارات و سازمانها سهمى در مسیر توسعه شهر دارند و شهردارى به واسطه ى ارتباطات فراگیر و رابطه مستقیم با مردم در مسیر رشد و توسعه شهر بسیار اثر گذار است.
  • گروه خبری : اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 17339
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید