• 1402/10/26 - 20:37
  • - تعداد بازدید: 405
  • - تعداد بازدیدکننده: 368
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZqPb

سنگفرش ضلع غربى پیاده روحافظ تا خیابان امام موسى صدر جنوبی

شهردار بندرعباس در این باره گفت: ضلع شمالى بازار اوزى ها که ابتداى آن از ضلع غربی پیاده رو حافظ شروع و پایان آن به خیابان امام موسی صدر جنوبی میرسد سنگفرش مى شود.

شهردار بندرعباس هدف از اجراى این پروژه را در مرکز شهر افزایش فضاهای یکدست و پیاده روهاى بخش مرکزى شهر عنوان کرد و افزود: درخت کارى و نورپردازى و قرار گرفتن نیمکت در این مسیر پر تردد می‌تواند به زیبایى و تقویت هویت بصرى شهر و بازارقدیمى اوزی ها کمک نماید.
 
مهدى نوبانى در بخش دیگرى از سخنان خود خاطر نشان کرد: شهر سازى در قرن حاضر ترکیبی از همه عناصر زیست محیطی و مدرن است و ایجاد فضاهاى بکر در راستاى تقویت نما و چهره ى طبیعى شهر حایز اهمیت چرا که هر موقعیت و مکانى که در شهر در راستاى توسعه شهرسازى ،زیبا سازى معابر و دیزاین شهر ایجاد می شود براى شهروندان باید از چند بعد و نظر حایز اهمیت و استفاده باید باشد.
مهندس نوبانى بیان داشت: کاهش حجم تردد اتومبیلها در معابر مرکزى و خیابانهاى فرعى شهر مى تواند به  روان شدن رفت و آمد و ترافیک بخش مرکزى و بازار شهر بندرعباس شود و از سوى دیگر سنگفرش خیابانهاى فرعى در معابر منتهى به بازارها و بازارچه هاى پر رفت و آمد امنیت شهروندان و زیبایی شهر را افزایش مى دهد.
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :