• 1403/02/20 - 07:13
  • - تعداد بازدید: 151
  • - تعداد بازدیدکننده: 146
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZEFb

آئین کلنگ‌زنی پروژه تفرجگاه ۲/۵ هکتاری پنجه‌علی

مدیر منطقه دو شهرداری بندرعباس از برگزاری آئین کلنگ‌زنی تفرجگاه ۲/۵ هکتاری در کوهستان پارک پنجه‌علی با هدف ارتقاء کیفیت فضای شهری خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس به نقل از روابط عمومی منطقه دو شهرداری بندرعباس، آئین کلنگ‌زنی تفرجگاه ۲/۵ هکتاری پنجه‌علی با هدف سرزندگی در فضای شهری، چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس،اعضای شورای شهر و جمعی از مدیران شهری انجام شد.
مهدی احمدی قلعه‌قاضی گفت: کوهستان پارک پنجه‌علی بستر مناسبی جهت ارتقاء مبلمان شهری می‌باشد. در همین راستا شهرداری منطقه دو جهت ارتقاء سلامت روحی و جسمی شهروندان، بهبود سطح تعاملات اجتماعی و ارتقاء کمی و کیفی فضای کوهستان پارک، تفرجگاه ۲/۵ هکتاری پنجه‌علی را در کوهستان پارک پنجه‌علی در محدوده جغرافیایی شمال بندرعباس طراحی نموده است.
احمدی قلعه‌قاضی ببان کرد: یکی از نیازهای اساسی شهروندان، دسترسی به امکاناتی است که بتوانند اوقات فراغت خود را در آن به صورت مفید سپری کنند و تفرجگاه‌ها به طور خاص با امکانات و فعالیت‌های فراغتی که در فضاهای باز ایجاد می کنند نقش مهمی در پویایی و توسعه شهری دارند.
وی عنوان نمود: این تفرجگاه دارای فضاهایی از جمله گذر گردشگری( بازارچه)،محل برگزاری مراسم و جشنواره‌ها، فضای بازی برای کودکان و شهربازی، ست سلامت، زمین های ورزشی چند منظوره، جاده سلامت و مسیر پیاده‌روی، مسیر دوچرخه سواری، سرویس بهداشتی، آلاچیق، سکوهای نشیمن و آبنما می‌باشد.
مدیر منطقه دو در آخر افزود: امید است تفرجگاه پنجه‌علی پس از بهره‌برداری به فضایی سرزنده، پویا و مکانی جذاب برای کار و گذراندن اوقات فراغت شهروندان، گردشگران و توریست‌ها تبدیل شود.
 
منطقه دو شهرداری بندرعباس
  • گروه خبری : اخبار برگزیده,اطلاعیه ها,اخبار عمومی
  • کد خبر : 18335
کلمات کلیدی