• 1403/07/29 - 08:08
  • - تعداد بازدید: 151
  • - تعداد بازدیدکننده: 149
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZyZc

پروژه ساماندهی میدان باهنر تا میدان سایت

مراسم کلنگ زنی پروژه ساماندهی میدان باهنر تا میدان سایت با حضوراستاندار ،شهردار ،رییس و اعضای شورای اسلامی شهر ،رییس پلیس راهور استان ،معاون امور زیر بنایی و عمرانی شهرداری ،مدیر منطقه چهار شهری و جمعی از مسولین و مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این آیین عنوان کرد : ورودی شهرها بخصوص مراکز استانها از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند زیرا اولین مکانی است که مسافران و گردشگران با آن مواجه میشوند و معرف هویت بصری شهر می باشد.
استاندار خاطر نشان شد: چند طرح برای ورودی های شهر هست که ورودی شرقی ساماندهی شده ، برای ورودی راه آهن بخشی از کار انجام شده و بخش دیگر آن در فاز دوم به مرحله اجرا خواهد رسید. ورودی غربی شهر هم که بیشترین ترددها به خاطر صنایع و بندر شهید رجایی در این مسیر است انشالله ساماندهی می شود تا شهر بندر عباس در نگاه اول از شمال ،جنوب که ورودی دریایی است و شرق و غرب منظر گاه زیبایی  از شهر را به نمایش بگذارد.
دوستی ضمن تشکر از مدیریت شهری تصریح کرد :این طرح به همت شورای شهر و‌ شهرداری اجرا خواهد شد و قطعا ورودی غربی شهر به گونه ای طراحی و احداث می شود که در شأن شهر بندرعباس پایتخت اقتصادی و مرکز استان هرمزگان خواهد بود.
شهردار بندرعباس نیز در این مراسم گفت :طبق برنامه زمانبندی هر هفته یک پروژه، امروز ورودی غربی را برای زیبا سازی و تعریض مسیر رفت و برگشت کلنگ زنی کردیم .
نوبانی با اشاره به ساماندهی ،تعریض و نورپردازی و زیبا سازی ورودی شرقی در سال گذشته بیان داشت :بوستان ارمغان مالیاتی هم در آن مسیر  به بهره برداری رسیده که این پروژه در شرق شهر ،مکانی مناسب برای میهمانان و گردشگران و همچنین شهروندان در بدو ورود به شهر از سمت شرق و شمال شرقی می باشد.
شهردار با اشاره به بهره برداری از پل شهید مدافع حرم عبدالحمید سالاری در غرب شهر تاکید کرد :بار ترافیک سنگین سه راه جهانبار تا میدان سایت را این پل کاهش داده و در حال حاضر تردد خوردوها در غرب شهر بدون هیچ ترافیکی می باشد.
مهدی نوبانی خاطر نشان کرد :ساماندهی ورودی غربی  از میدان باهنر تا میدان سایت در قرار دادی ۱۴ماهه به اجرا خواهد رسید که امیدواریم طبق وعده و قولی که میدهیم در زمان مقرر به بهره برداری برسد و تقدیم مردم شهر بندر عباس شود.
  • گروه خبری : اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اطلاعیه ها
  • کد خبر : 19527

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید