• 1405/04/03 - 11:06
  • - تعداد بازدید: 39
  • - تعداد بازدیدکننده: 32
  • زمان مطالعه1 : 1 دقیقه
  • /ZGxd

پیام شهردار بندرعباس به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

IMG_20260624_180520_368

بسم الله الرحمن الرحیم 

مردم شریف شهر بندرعباس 

این روزها که گرمایِ شهرمان با سوزِ جانکاهِ دشتِ نینوا گره خورده، وقتی در میدان‌ها و منبرها و هئیت های  شهر، آن سینه‌زنی‌های پُرشورمان را می‌بینم که چطور شانه‌به‌شانه‌ی هم، یک‌دل و یک‌نوا برای حسین(ع) می‌تپد، بی‌اختیار یادِ آن امانت‌داریِ بزرگ می‌افتم که برایش ایستادند.

در این شب‌ها، نه به عنوانِ شهردار، که به عنوانِ برادرِ کوچکِ شما، در کنارِ شما در این حلقه‌هایِ اتحاد حضور داشتم. در نگاهِ تک‌تکِ شما، در آن اشک‌های بی‌آلایش و در آن همبستگیِ مثال‌زدنی‌مان، چیزی دیدم که فراتر از سوگواری بود؛ درسِ ایستادن ما مردمِ این بندر، فرزندانِ دریا و طوفانیم؛ ما خوب می‌دانیم که کشتیِ زندگی گاهی در تلاطم‌های سخت، تنها با ایمان و وفاداری به ساحلِ آرامش می‌رسد.

تاسوعا و عاشورا برای ما، فرصتی است تا دوباره با خودم عهد ببندم که در مسیرِ خدمت به شما، همان‌قدر که علمدارِ دشتِ کربلا صادق و فداکار بود، مدیریت شهری  هم صادقانه و تا آخرین توان در کنارتان بمانیم.

در این لحظاتِ ناب، از همه‌ی شما التماسِ دعا دارم. بیایید به حرمتِ این خونِ پاک، در کنارِ هم برای آبادانیِ شهرمان، مهربان‌تر باشیم و هوایِ یکدیگر را بیشتر داشته باشیم. بندرعباس با گرمایِ دل‌هایِ شماست که زنده است. و خدمت به شما نعمتی ست که خداوند سبحان نصیب بنده نموده و با دعای خیر شما روزهای خدمتگزاری را بیش از پیش با اراده و عهدی پایدار می گذرانیم وبرای سر افرازی بندرعباس از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

مهدی نوبانی

شهردار بندرعباس

  • گروه خبری : اخبار ویژه,اخبار برگزیده,اخبار عمومی
  • کد خبر : 23581
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید