جهانبخش در جلسه شورای اداری مطرح کرد:
تکریم اربابرجوع، اولویت مهم شهرداری بندرعباس
معاون برنامهریزی و توسعه سرمایهانسانی شهرداری بندرعباس از تکریم ارباب رجوع به عنوان اولویت مهم این شهرداری یاد کرد.
معاون برنامهریزی و توسعه سرمایهانسانی شهرداری بندرعباس از تکریم ارباب رجوع به عنوان اولویت مهم این شهرداری یاد کرد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شهرداری بندرعباس، محمد مهدی جهانبخش در جلسه شورای اداری شهرداری بندرعباس اظهار کرد: معاونت برنامهریزی در گذشته برنامههای خوبی را دنبال کرده که اکنون نیز برنامه های شاخصی را دنبال می کند.
وی با اشاره به اینکه ارتقاء درجه شهرداری از ۱۰ به ۱۱ که از سال ۱۳۳۵ تغییر نکرده بود، باعث قرارگیری بندرعباس در جمع کلانشهرها شده است، افزود: این اتفاق مهم باعث بهرهگیری شهرداری بندرعباس از حضور در میان شهرداریهای بزرگ کشور شده است.
وی با اشاره به حضور شهردار بندرعباس در مجمع شهرداران کلانشهرها، بیان کرد: بهرهمندی از تجربیات، تبادل نظر و حل مشکلات از طریق این مجمع، جزو مزایای حضور و عضویت در این مجمع است.
معاون برنامهریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد:
حدود ۴۰ در صد درآمد شهرداری بندرعباس از محل دریافت مالیات بر ارزش افزوده است که در صورت تصویب، برای همه شهرداریها یک زنگ خطر جدی است.
جهانبخش با تاکید بر فعالسازی کدهای درآمدی شهرداری در راستای تامین بودجه مورد نیاز، تصریح کرد: از سوی دیگر، امسال شاهد افزایش ۴۲ درصدی بودجه شهرداری بندرعباس نیز هستیم که تحقق آن ضروری است.
این مقام مسئول گفت: بودجه شهرداری بندرعباس برای نخستین بار به صورت تجمیع شده با انجام بیش از ۱۰۰ ساعت کار کارشناسی توسط شورای اسلامی شهر مصوب شد که یکی از بودجههای قابل قبول و برتر کشور است.
این مقام مسئول در ادامه سخنانش نیز عنوان کرد: به دستور شهردار، ستاد راهبردی تحول اداری راهاندازی شده که این ستاد دارای هفت کمیته است.
معاون شهردار بندرعباس تصریح کرد: یکی از اساسی ترین زیرساختهای توسعه شهری، نظام اداری است که بر همین اساس، هر کمیته از ستاد راهبردی وظایف خاص و اقدامهای مشخصی را دنبال میکند.
جهانبخش با اشاره به اینکه شهرداری خدمات متنوعی را ارائه میکند، اضافه کرد: امسال با پیگیری صورت گرفته، شهرداری بندرعباس نیز در جشنواره شهید رجایی مورد ارزیابی قرار میگیرد.
معتون برنامهریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع، یکی از اولویتهای مهم شهرداری در این دوره بوده که در این راستا، کمیته تکریم تشکیل شده و میتواند فرایندها را اصلاح کرده و باعث رضایت شهروند و مجموعه است.
نظر دهید